×

فرماندار آستارا: فصل زراعی آینده آستارا با مشکل کم‌آبی مواجه است

  • کد نوشته: 40956
  • ۱۳۹۷-۱۰-۲۰
  • 157 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به کمبود آب ناشی از بارندگی‌ها اشاره کرد و گفت: فصل زراعی آینده شهرستان آستارا با مشکل کم‌آبی مواجه است و از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط انتظار همکاری داریم. به گزارش گیل و دیلم به نقل از فارس، یونس رنجکش صبح امروز در نشست کمیته تخصیص آب این شهرستان در محل […]

    فرماندار آستارا: فصل زراعی آینده آستارا با مشکل کم‌آبی مواجه است
  • فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به کمبود آب ناشی از بارندگی‌ها اشاره کرد و گفت: فصل زراعی آینده شهرستان آستارا با مشکل کم‌آبی مواجه است و از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط انتظار همکاری داریم.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از فارس، یونس رنجکش صبح امروز در نشست کمیته تخصیص آب این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: به دلیل کمبود آب ناشی از بارندگی‌ در فصل زراعی آینده درخصوص تأمین آب کشاورزی با مشکل جدی مواجه هستیم.

    وی شخم زمستانه و لای‌روبی انهار، رودخانه‌ها و آب‌بندان را امری ضروری جهت تأمین آب شالی‌زارها دانست و تصریح کرد: از جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای انتظار داریم با جدیت نسبت به پیش‌بینی نیازها و تأمین امکانات موردنیاز اقدام‌کرده و گزارش آن را به کارشناسان ما در فرمانداری تحویل دهند.

    به‌گفته نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا، با توجه به مشکلات کم‌آبی در فصل زراعی، آنچه برای این شهرستان مهم است مدیریت منابع آبی موجود بوده که این مهم با تدبیر دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته تخصیص آب باید مدیریت شود.

    رنجکش خواستار تأمین سوخت ماشین‌آلات کشاورزی و کودشیمیایی موردنیاز کشاورزان شد و تصریح کرد: عرضه کود شیمیایی اراضی کشاورزی شهرستان آستارا آغازشده و کشاورزان جهت تأمین کود موردنیاز خود باید به مراکز خدمات جهاد کشاورزی شهر لوندویل و دهستان ویرمونی مراجعه کنند.

    فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه سال گذشته نیز مشکل کم‌آبی گریبان‌گیر کشاورزان این شهرستان شده بود افزود: سال گذشته با انجام اقدامات پیش‌گیرانه فصل زراعی خوبی را پشت سر گذاشتیم که امیدواریم این برنامه‌ریزی‌ها برای سال زراعی آینده نیز لحاظ شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40956

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *