×

مدیر کل هواشناسی گیلان خبر داد: تقابل هوای گرم و سرد در گیلان

  • کد نوشته: 41112
  • ۱۳۹۷-۱۰-۲۵
  • 57 بازدید
  • ۰
  • امروز و فردا باد گرم و ۲ روز پایانی هفته هوای سرد و بارانی میهمان گیلانی هاست. به گزارش گیل و دیلم به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، مرکز گیلان مدیر کل هواشناسی استان گفت : با نفوذ سامانه هوای جنوبی به آسمان گیلان ، وزش باد گرم از امروز آغاز می شود و تا چهارشنبه ادامه […]

    مدیر کل هواشناسی گیلان خبر داد: تقابل هوای گرم و سرد در گیلان
  • امروز و فردا باد گرم و ۲ روز پایانی هفته هوای سرد و بارانی میهمان گیلانی هاست.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، مرکز گیلان مدیر کل هواشناسی استان گفت : با نفوذ سامانه هوای جنوبی به آسمان گیلان ، وزش باد گرم از امروز آغاز می شود و تا چهارشنبه ادامه دارد.
    محمد دادرس افزود : دمای هوا در این مدت ۵ تا ۱۵ درجه افزایش می یابد و سرعت وزش باد به ۴۰ تا ۹۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.
    وی گفت:  از دیگر پدیده های جوی در این مدت مه آلودگی هواست.
    مدیر کل هواشناسی گیلان از شهروندان و گردشگران خواست برای جلوگیری از بروز آتش سوزی ، از روشن کردن آتش در عرصه های طبیعی به ویژه جنگل ها خودداری کنند.
    محمد دادرس افزود: با نفوذ سامانه هوای سرد و شمالی از اواخر وقت چهارشنبه به آسمان گیلان ، بارش باران و برف آغاز می شود و این شرایط جوی تا اواخر وقت جمعه ماندگار است.
    وی گفت: از پدیده های جوی در این مدت کاهش محسوس دما و وزش باد است.
    مدیر کل هواشناسی گیلان افزود:‌ دریای خزر امروز با ارتفاع موج ۱۰ تا ۷۰ سانتی متر برای فعالیت های دریانوردی به ویژه صید با احتیاط  مناسب و فردا با ارتفاع موج ۱۰ سانتی متر تا یک متر در برخی ساعات نامناسب است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41112

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *