×

شنیده ها ؛ نقش نماینده رشت در ممانعت از مدیریت رضا جمشیدی بر مجتمع دخانیات گیلان 

  • کد نوشته: 41387
  • ۱۳۹۷-۱۱-۰۲
  • 237 بازدید
  • ۰
  • گیل و دیلم – شنیده ها حاکی از آن است یکی از نمایندگان رشت مانع از صدور حکم مدیریت رضا جمشیدی چناری بر مجتمع دخانیات گیلان شده است. بر این اساس گفته می شود در شرایطی که استعلام های مربوطه برای مدیریت دکتر جمشیدی صورت گرفته و هیئت مدیره دخانیات تصمیم به صدور حکم وی داشته […]

    شنیده ها ؛ نقش نماینده رشت در ممانعت از مدیریت رضا جمشیدی بر مجتمع دخانیات گیلان 
  • گیل و دیلم – شنیده ها حاکی از آن است یکی از نمایندگان رشت مانع از صدور حکم مدیریت رضا جمشیدی چناری بر مجتمع دخانیات گیلان شده است.

    بر این اساس گفته می شود در شرایطی که استعلام های مربوطه برای مدیریت دکتر جمشیدی صورت گرفته و هیئت مدیره دخانیات تصمیم به صدور حکم وی داشته و تنها مرحله استعلام از وزیر مربوطه باقی مانده است ورود یکی از نمایندگان رشت به ماجرا، صدور حکم را متوقف کرده و به همین دلیل به طور موقت امینی به عنوان سرپرست دخانیات گیلان معرفی شده است. امینی پیش از این در حد فاصل سالهای ۹۱ تا ۹۴ مدیریت دخانیات را بر عهده داشته است.

    رضا جمشیدی از چهره های آکادمیک گیلان است که سالها سابقه حضور در هیئت علمی دانشگاه گیلان، عضویت در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت، ریاست سال نخست دوره چهارم شورا و رتبه یک کنکور را در کارنامه داشته است. وی نزدیک به صد مقاله بین المللی در کارنامه علمی خود ثبت کرده است. 

    این در حالی است که دخانیات گیلان در سال های اخیر با مشکلات عدیده ای مواجه است و حتی یکی از سه خط تولید نیز به تعطیلی و انتقال به شهری دیگر رسیده است و نیاز به حضور مدیری توانمند و تزریق خون تازه در رگ های مدیریتی این مجموعه ضرورتی انکار ناپذیر است اما در صورت صحت این شنیده ها به نظر می رسد اختلافات شخصی در اولویت بالاتری برای آقای نماینده قرار دارد.

    منبع خبر : حرف تازه

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41387

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *