×

رئیس مجمع نمایندگان گیلان: مردم از چالش های بین مسئولان خوششان نمی آید

  • کد نوشته: 41478
  • ۱۳۹۷-۱۱-۰۴
  • 78 بازدید
  • ۰
  • رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان و نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از چالش های بین مسئولان خوششان نمی آید. به گزارش گیل و دیلم، ولی داداشی در آیین تکریم یونس رنجکش (فرماندار پیشین) و معارفه حسن رستم زاد (فرماندار جدید) شهرستان مرزی بندر آستارا که با حضور استاندار گیلان، مدیران ادارت کل […]

    رئیس مجمع نمایندگان گیلان: مردم از چالش های بین مسئولان خوششان نمی آید
  • رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان و نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از چالش های بین مسئولان خوششان نمی آید.

    به گزارش گیل و دیلم، ولی داداشی در آیین تکریم یونس رنجکش (فرماندار پیشین) و معارفه حسن رستم زاد (فرماندار جدید) شهرستان مرزی بندر آستارا که با حضور استاندار گیلان، مدیران ادارت کل استان و شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: آستارا به دلیل مرزی بودن، شهر ویژه ای است و از حساسیت خاصی برخوردار است.

    وی با بیان اینکه سرسبزی گیلان، پوششی بر گرفتاری ها و مصائب مردم آن است، ادامه داد: امروز در استان گیلان و به خصوص در شهرستان آستارا مشکل کم آبی و آب شرب داریم و این مسأله مردم ما را اذیت می کند.

    داداشی با اشاره به اینکه ما ظرفیت های بسیار بالایی را در آستارا داریم، افزود: گمرک، راه آهن و بندر، بسته کاملی را در حوزه های صادرات، واردات و ترانزیت و در مجموع در حوزه حمل و نقل ایجاد کرده است.

    وی با تأکید بر اینکه آستارا به نقطه هدف مدنظر دولت خواهد رسید، خاطر نشان کرد: استاندار گیلان بیشترین سفر را در سطح استان گیلان به این شهرستان دارد.

    نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم از چالش های بین مسئولان خوششان نمی آید و این چالش یأس و ناامیدی را به مردم تلقی می کند، اظهار کرد: باید فارغ از دیدگاه های سیاسی، حزبی و جناحی همه در کنار هم باشیم.

    وی در پایان تصریح کرد: با این مهم مردم به آرامش خاطر می رسند و زمینه های توسعه و پیشرفت کشور فراهم می شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41478

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *