×

اسماعیل حاجی پور: گیلان چشم انتظار داماش است

  • کد نوشته: 41529
  • ۱۳۹۷-۱۱-۰۶
  • 90 بازدید
  • ۰
  • عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه ورزش‌دوستان گیلانی چشم‌انتظار داماش هستند گفت: به کمک هوادارانمان با ارائه یک بازی جوانمردانه، امیدواریم آبرومندانه از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی عبور ‌کنیم. به گزارش گیل و دیلم ،اسماعیل حاجی‌پور در گفت‌وگویی با اشاره به دیدار داماش مقابل سایپا در نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار کرد: هدف اصلی […]

    اسماعیل حاجی پور: گیلان چشم انتظار داماش است
  • عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه ورزش‌دوستان گیلانی چشم‌انتظار داماش هستند گفت: به کمک هوادارانمان با ارائه یک بازی جوانمردانه، امیدواریم آبرومندانه از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی عبور ‌کنیم.

    به گزارش گیل و دیلم ،اسماعیل حاجی‌پور در گفت‌وگویی با اشاره به دیدار داماش مقابل سایپا در نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار کرد: هدف اصلی داماش در فصل جاری، بازی‌های لیگ دسته دوم بوده و این تیم تلاش خود را برای صعود به لیگ دسته اول انجام می‌دهد.

    وی با بیان اینکه داماش در سه فصل اخیر در لیگ دو در حال نبرد بوده افزود: تیم داماش در شرایط ایده‌آلی قرار دارد و بازیکنان و کادر فنی به کمک مدیریت و هواداران با اتحاد و انسجام مثال‌زدنی می‌خواهند فعل صعود به لیگ دسته اول را صرف کرده و در پایان فصل جشن صعود به لیگ دسته اول را بگیرند.

    عضو شورای شهر رشت و حامی باشگاه داماش گیلان با تأکید بر اینکه داماش شخصیت صعود به لیگ دسته اول را دارد گفت: تیم‌های قدری در گروه داماش حضور داشته و هیچ تیمی دست‌کم گرفته نمی‌شود، برنامه و هدف داماش در وهله نخست صعود به لیگ دسته اول است.

    حاجی‌پور با اشاره به اینکه داماش به چشم بازی‌های تدارکاتی وارد جام حذفی شد خاطرنشان کرد: با صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، حساسیتمان بیش‌ازپیش شده است، ورزش‌دوستان شهر رشت به داماشی‌ها ختم نشده و تمام گیلان چشم‌انتظار داماش است.

    وی با بیان اینکه داماش چهار دیدار از پنج مسابقه خود در جام حذفی را دور از خانه بازی کرده است گفت: به مرحله‌ای رسیده‌ایم که بسیار مهم است، بازیکنان و کادر فنی مصمم هستند با کمک یار دوازدهممان که عاشقان بی مدعا هستند مقابل سایپا به پیروزی دست‌یابیم.

    حامی باشگاه داماش گیلان با اذعان به اینکه سایپا در سطح بالایی قرار دارد تصریح کرد: این تیم شرایط خوبی در لیگ برتر داشته و از بازیکنان و کادر فنی بزرگی سود می‌برد، به مرحله حذفی جام باشگاه‌های آسیا صعود کرده است و این نشان می‌دهد که دیدار سختی مقابل این تیم در پیش داریم.

    حاجی‌پور با تأکید بر اینکه بازی جانانه‌ای مقابل سایپا انجام می‌دهیم گفت: هواداران داماش گیلان هیچ‌گاه تیم خود را تنها نگذاشتند، به‌عنوان مثال یکی از لیدرهایمان بلافاصله پس از خاک‌سپاری پدر مرحومش، خود را به ورزشگاه رساند تا داماش تنها نباشد، برای این‌چنین هوادارانی جانمان را می‌دهیم و با کمک آن‌ها با ارائه یک بازی جوانمردانه می‌خواهیم آبرومندانه از این مرحله عبور کنیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41529

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *