×

رونمایی از نمایشگاه چای لاهیجان در اردیبهشت ۹۸

  • کد نوشته: 41548
  • ۱۳۹۷-۱۱-۰۶
  • 155 بازدید
  • ۰
  • رییس سازمان چای کشور می گوید نمایشگاه چای در اردیبهشت ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد. وی پیشتر هم خواهان برگزاری این نمایشگاه در پایتخت چای کشور یعنی لاهیجان شده بود. به گزارش گیل و دیلم ، حبیب جهانساز رییس سازمان چای کشور روز گذشته حاشیه همایش مطلوب سازی ساختار تغذیه چای خبر مهمی‌را برای فعالان […]

    رونمایی از نمایشگاه چای لاهیجان در اردیبهشت ۹۸
  • رییس سازمان چای کشور می گوید نمایشگاه چای در اردیبهشت ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد. وی پیشتر هم خواهان برگزاری این نمایشگاه در پایتخت چای کشور یعنی لاهیجان شده بود.

    به گزارش گیل و دیلم ، حبیب جهانساز رییس سازمان چای کشور روز گذشته حاشیه همایش مطلوب سازی ساختار تغذیه چای خبر مهمی‌را برای فعالان صنعت چای کشور دارد که البته از دید بسیاری از رسانه‌ها پنهان ماند؛ خبر برگزاری نمایشگاه چای کشور در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸

    وی از برگزاری نمایشگاه چای در اردیبهشت ماه سال آینده خبرداد و خاطرنشان کرد:با همکاری و مساعدت کشاورزان ومنابع تامین اعتبار بتوانیم از حداقل باغات موجود،حداکثر استفاده را ببریم.

    رییس سازمان چای پیشتر یعنی در بازدید از نمایشگاه تخصصی صنعت چای که در آذرماه امسال در هتل استقلال تهران برگزار شد گفته بود:« «ان‌شاءالله دوستان هماهنگ کنند تا نمایشگاه تخصصی چای در پایتخت چای کشور یعنی لاهیجان برگزار شود. در لاهیجان همه امکانات برای برگزاری سالیانه این نمایشگاه‌های تخصصی وجود دارد.»

    با این اوصاف به نظر می‌رسد در کنار نمایشگاه تخصصی چای که توسط اتحادیه چای و برادران موثقی برگزار می‌شود، نمایشگاه جدیدی در صنعت چای کشور برگزار خواهد شد که با توجه به افزایش تولید چای داخلی و همچنین حضور پررنگ تر کشاورزان در آن از اهمیت خودش برخوردار خواهد بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41548

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *