×

سهمیه ۹۸ نفری گیلان در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

  • کد نوشته: 41602
  • ۱۳۹۷-۱۱-۰۷
  • 143 بازدید
  • ۰
  • معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان گفت: سهمیه دستگاه‌های اجرایی استان گیلان از حدود پنج هزار نفری که قرار است در کل کشور از طریق ششمین آزمون استخدامی جذب شوند تعداد ۹۸ نفر است. به گزارش گیل و دیلم، محمدرضا گلی در گفت وگو با خبرنگاران، با یادآوری این نکته که نام‌نویسی […]

    سهمیه ۹۸ نفری گیلان در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
  • معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان گفت: سهمیه دستگاه‌های اجرایی استان گیلان از حدود پنج هزار نفری که قرار است در کل کشور از طریق ششمین آزمون استخدامی جذب شوند تعداد ۹۸ نفر است.

    به گزارش گیل و دیلم، محمدرضا گلی در گفت وگو با خبرنگاران، با یادآوری این نکته که نام‌نویسی در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از ۳۰ دی ماه آغاز شده و تا روز سه‌شنبه، ۹ بهمن ماه ادامه دارد، گفت: بنا بر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور اصلاحات و اضافات جدیدی در سامانه ثبت نام صورت گرفته است.

    وی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند در مهلت باقی مانده تا پایان مدت ثبت نام پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و همچنین مندرجات این اصلاحیه، به سامانه ثبت ‌نام به نشانی «www.hrtc.ir» مراجعه و نسبت به ثبت ‌نام در آزمون و یا ویرایش اطلاعات ثبت ‌نامی اقدام کنند.

    معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان، با تاکید بر اینکه تاریخ پایان ثبت‌ نام در ۹ بهمن تمدید نخواهد شد، اظهار کرد: سهمیه دستگاه‌های اجرایی استان گیلان از حدود پنج هزار نفری که قرار است در کل کشور از طریق این آزمون جذب شوند تعداد ۹۸ نفر است.

    این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از تعداد مذکور سهمیه آزاد ۶۵ نفر و جمع سهمیه‌های قانونی دیگر ۳۳ نفر است.

    گلی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد سهمیه استان مربوط به اداره کل جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری استان با تعداد ۳۸ نفر و کمترین آن نیز مربوط به ثبت اسناد و املاک با تعداد یک نفر می‌باشد، به سهم سایر دستگاه‌های اجرایی استان گیلان از این آزمون اشاره کرد و متذکر شد: بانک ملی ۱۹ نفر، امور اراضی ۴ نفر، امور مالیاتی ۶ نفر، تعزیرات حکومتی ۳ نفر، بنیاد شهید و امور ایثارگران ۳ نفر، حفاظت محیط ‌زیست ۹ نفر، شیلات ۳ نفر، آب و فاضلاب شهری ۹ نفر و اداره کل ورزش و جوانان استان ۳ نفر نیرو می خواهند.

    وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های این دوره آزمون استخدامی، حذف سهمیه بومی استانها است، عنوان کرد: شرایط مذکور این امکان را برای فارغ التحصیلان گیلانی ایجاد می‌نماید تا از ظرفیت ایجاد شده در سایر نقاط کشور نیز بهره‌مند شوند.

    معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان تعداد کل کارکنان دولت در ۹۶ دستگاه اجرایی استان در ابتدای سال ۹۷ شامل رسمی پیمانی، قراردادی و کارگری را ۶۷ هزار و ۹۸۷ نفر عنوان کرد و افزود: نسبت به سال گذشته با کاهش یک هزار و ۶۸۶ نفری مواجه‌ایم.

    وی با بیان اینکه از این تعداد ۵۶.۴ درصد مرد و ۴۳.۶ درصد زن هستند، تصریح کرد: به تفکیک تعداد نیروهای رسمی ۴۶ هزار و ۷۰۱ نفر، پیمانی ۷ هزار و ۹۹۳ نفر، قراردادی ۹ هزار و ۲۴۶ نفر و کارگری ۴ هزار و ۴۷ نفر هستند. همچنین بیشترین اختلاف درصد میان مرد و زن در نیروهای کارگری نیز به ترتیب ۷۷.۴ درصد مرد و ۲۲.۶ درصد زن است. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41602

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *