×

به دلیل عدم ۹ سال سابقه مدیریتی میانی در بخش دولتی حجت جذب در آستانه عدم احراز صلاحیت | وزارت کشور صلاحیت شهردار اراک را تائید نکرد

  • کد نوشته: 41639
  • ۱۳۹۷-۱۱-۰۸
  • 91 بازدید
  • ۰
  • نادری بیان کرد: بحث مدیریت خصوصی اینجانب در این بررسی از سوی وزارت کشور مورد بررسی قرار نگرفته، زیرا اعضای شورای شهر بر این مهم واقف بودند که اینجانب از ۹ سال سابقه مدیریت میانی در بخش دولتی برخوردار نبودم به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از دیارمیرزا شهردار پیشنهادی شورای شهر اراک […]

    به دلیل عدم ۹ سال سابقه مدیریتی میانی در بخش دولتی  حجت جذب در آستانه عدم احراز صلاحیت | وزارت کشور صلاحیت شهردار اراک را تائید نکرد
  • نادری بیان کرد: بحث مدیریت خصوصی اینجانب در این بررسی از سوی وزارت کشور مورد بررسی قرار نگرفته، زیرا اعضای شورای شهر بر این مهم واقف بودند که اینجانب از ۹ سال سابقه مدیریت میانی در بخش دولتی برخوردار نبودم

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از دیارمیرزا شهردار پیشنهادی شورای شهر اراک گفت: ۶ بهمن نامه وزارت کشور مبنی بر عدم احراز شرایط بنده به دلیل نداشتن ۹ سال سابقه مدیریت میانی طبق آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۷ که در تاریخ ۴ دی ماه ابلاغ و در تاریخ ۱۳ دی ماه در روزنامه رسمی منتشر شده است به شورا واصل شد.

    نائب رئیس شورای کلانشهر اراک و گزینه منتخب اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار اراک نیز گفت: پس از اعلام نظر وزارت کشور مبنی بر نداشتن شرایط احراز اینجانب برای شهرداری اراک، بررسی گزینه های جدید در دستور کار است.
    «سعید نادری» افزود: امکان پیگیری اداری توسط شورای شهر اراک بر نظر قانونی وزارت کشور وجود داشت، اما ترجیح دادم که از ادامه پیگیری ها انصراف بدهم.
    وی بیان کرد: بحث مدیریت خصوصی اینجانب در این بررسی از سوی وزارت کشور مورد بررسی قرار نگرفته زیرا اعضای شورای شهر بر این مهم واقف بودند که اینجانب از ۹ سال سابقه مدیریت میانی در بخش دولتی برخوردار نبودم، اما در تبصره پنج ذیل ماده ۳، معادل سازی مدیریت در بخش خصوصی توسط وزارت کشور و با هماهنگی سازمان اداری استخدامی کشور تهیه و ابلاغ می شود که هنوز تهیه نشده است.
    نادری ادامه داد: وزارت کشور تنها به سوابق دولتی شهردار منتخب اشاره کرده است. آیین نامه جدید چهارم دی ماه امسال ابلاغ شده، تاریخ انتشار آن ۱۳ دی ماه بود و قانون آن ۱۹ دی ماه قابلیت اجرا داشته اما انتخاب اینجانب به عنوان شهردار اراک قبل از تاریخ چهارم دی ماه بوده است.

     
    *حجت جذب در آستانه عدم احراز صلاحیت

    عدم احراز صلاحیت شهردار منتخب اراک توسط وزارت کشور در صورتی رخ داده است که حجت جذب شهردار منتخب ائتلاف ۶ نفره رشت نیز شرایط مشابهی نسبت به شهردار پیشنهادی اراک دارد.

    حجت جذب عضو شورای شهر رشت درحالی به عنوان شهردار رشت انتخاب شد که ۵+۱ عضو شورا با آگاهی نسبت به آئین نامه ابلاغی هیات وزیران دست به این انتخاب زدند اما مدعی بودند که«ضمیمه ای از سوی وزارت کشور که به بحث همسان‌سازی و معادل‌سازی سوابق با مدیریت میانی می پردازد» در این ابلاغیه نیامده است.

    رمضانپور نرگسی در جدیدترین مصاحبه خود مدعی شده است: «به اعتقاد بنده به عنوان یک کارشناس اداری و سیاسی کسی که ۱۲ سال مدیر اجرایی یک سازمان و بخش خصوصی باشد غیرممکن است که سازمان امور اداری و استخدامی حداقل وی را به عنوان معاون مدیرکل نبیند»

    گفتنی است شهر رشت پس از استعفای مسعود نصرتی به مدت ۶ ماه است که با سرپرستی علی بهارمست اداره می شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41639

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *