×

فرماندار سیاهکل: کارخانه سیمان حامی تیم فوتبال سیاهکل باشد

  • کد نوشته: 41656
  • ۱۳۹۷-۱۱-۰۹
  • 131 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل به هماهنگی با مدیران کارخانه سیمان اشاره و اظهار امیدواری کرد که این کارخانه اسپانسر تیم فوتبال شهرستان باشد تا ثمرات خوبی برای ورزش سیاهکل فراهم شود. به گزارش گیل و دیلم، محمود صوفی عصر دوشنبه در جلسه شورای عالی ورزش شهرستان، اهمیت دادن به مقوله ورزش و جایگاه و نقش سمن ها […]

    فرماندار سیاهکل: کارخانه سیمان حامی تیم فوتبال سیاهکل باشد
  • فرماندار سیاهکل به هماهنگی با مدیران کارخانه سیمان اشاره و اظهار امیدواری کرد که این کارخانه اسپانسر تیم فوتبال شهرستان باشد تا ثمرات خوبی برای ورزش سیاهکل فراهم شود.

    به گزارش گیل و دیلم، محمود صوفی عصر دوشنبه در جلسه شورای عالی ورزش شهرستان، اهمیت دادن به مقوله ورزش و جایگاه و نقش سمن ها را کمک به کاهش آسیب های اجتماعی و موجب توسعه بخش ورزشی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی دانست و با تاکید بر تلاش برای ارتقای بحث جوانان با توجه به ادغام در وزارت ورزش افزود: فقط به بحث ورزش نگاه نشود و در حوزه جوانان نیز تلاش و از ظرفیت آنها استفاده شود.
    وی ابراز امیدواری کرد که با توسعه تجارت علوم و فنون ضمن تامین منابع درآمدی بتوانیم صادر کننده فناوری نیز باشیم . 
    فرماندار سیاهکل در تشریح اقدامات صورت گرفته برای افزایش اعتبارات شهرستان، به بازدیدهای اخیر مسئولان وزارت راه و شهرسازی و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: اعتبارات جاده سیاهکل به سراوان با نظر مساعد وزارت راه در سال ۹۸ افزایش خواهد یافت و مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان بابت روشنایی مسیر سیاهکل به دیلمان و ۶۰۰ میلیون تومان بابت پیچ اباذری در نظر گرفته شده است. 
    وی با تاکید بر تکریم مردم بیان داشت: مدیران به دور از حواشی نسبت به انجام امور مردم اقدام کنند و امیدواریم همه به نوکری مردم افتخار کنند و کارهای مردم را انجام دهند چراکه بهترین قضاوت کننده و حامی ، مردم هستند و باید بکوشیم با استفاده از پتانسیل و امکانات طبیعی و خدادادی ، حق مردم با فرهنگ و تاریخ شهرستان ادا شود. 
    شهرستان سیاهکل با دو بخش مرکزی و دیلمان در ۵۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41656

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *