×

فرماندار تالش: مسافرکاشانه های تالش به سامانه پلیس وصل شود

  • کد نوشته: 41659
  • ۱۳۹۷-۱۱-۰۹
  • 108 بازدید
  • ۰
  • فرماندار تالش اتصال مسافرکاشانه های این شهرستان به سامانه پلیس را به منظور امنیت بیشتر مراکز اسکان و اقامت گردشگران خواستار شد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری تالش ، سید عیسی مهدوی روز دوشنبه در جلسه ساماندهی مسافرخانه ها در فرمانداری تالش گفت: اتصال و ارتباط مسافرکاشانه ها به […]

    فرماندار تالش: مسافرکاشانه های تالش به سامانه پلیس وصل شود
  • فرماندار تالش اتصال مسافرکاشانه های این شهرستان به سامانه پلیس را به منظور امنیت بیشتر مراکز اسکان و اقامت گردشگران خواستار شد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری تالش ، سید عیسی مهدوی روز دوشنبه در جلسه ساماندهی مسافرخانه ها در فرمانداری تالش گفت: اتصال و ارتباط مسافرکاشانه ها به سامانه پلیس، امنیت مسافرانی که برای گردش و تفریح به این شهرستان سفر می کنند را بیشتر از همیشه تامین خواهد کرد.

    وی افزود: ایجاد این ارتباط با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و پلیس صورت خواهد گرفت و گام مهمی در راستای ساماندهی مراکز اسکان گردشگران است.

    وی بیان کرد: ۲۶ نفر برای راه اندازی دکه اطلاع رسانی گردشگری در تالش نام نویسی کرده اند و مجوز ۹ نفر آنها صادر شده و بقیه در دست اقدام است.

    مهدوی ادامه داد: تالش در میان جنگل، دریا و کوهستان، از مواهب و جاذبه های گردشگری فراوانی برخوردار است و سالانه پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی است.

    فرماندار تالش اظهار کرد: این شهرستان با ۹۳ کیلومتر ساحل دریای خزر و جلگه ها و دامنه های سرسبز و زیبا از قطب های گردشگری استان گیلان است و توسعه صنعت گردشگری آن، همراه با ایمنی مسافران ضروری است.

    شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و پارک های جنگلی گیسوم و سیاهداران، روستاهای زیبای شیله وشت و مریان، آبشار زمرد و قلعه صلصال از مناطق گردشگری آن است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41659

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *