×

دیدار مسئولین با مردم، امید و اعتماد متقابل را به دنبال دارد

  • کد نوشته: 41697
  • ۱۳۹۷-۱۱-۱۰
  • 104 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه دیدار مسئولین با مردم، امید و اعتماد متقابل را به دنبال دارد گفت: رسیدگی به مشکلات معیشتی و تخصصی از سیاستهای اصلی دولت است که به جد در دستور کار مدیران قرار دارد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع […]

    دیدار مسئولین با مردم، امید و اعتماد متقابل را به دنبال دارد
  • مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه دیدار مسئولین با مردم، امید و اعتماد متقابل را به دنبال دارد گفت: رسیدگی به مشکلات معیشتی و تخصصی از سیاستهای اصلی دولت است که به جد در دستور کار مدیران قرار دارد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان نشست ملاقات مردمی ۹ بهمن ۹۷ متفاوت تر از هفته های گذشته در بین مردم و دوشادوش مدیران دستگاه های اجرایی در محل نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در میدان شهدای ذهاب برگزار شد.

    شهرود امیرانتخابی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه این دیدارها نقش به سزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات معیشتی و تخصصی از سیاستهای اصلی دولت است که به جد در دستور کار مدیران قرار دارد.

    وی گفت: دیدار چهره به چهره می تواند موجب تسهیل در دسترسی عموم شهروندان به مسئولان اداره کل و تسریع در خدمات رسانی بهتر و پاسخگویی و پیگیری بهتر مطالبات مردمی و منشاء ایجاد حس همدلی و هم زبانی باشد.

    مدیرکل میراث فرهنگی گیلان افزود: این اداره کل یکی از دستگاههای اجرایی است که به طور مستمر جلسات دیدارهای مردمی را با حضور مستقیم معاونین و مدیران مربوطه به منظور کاهش مشکلات سرمایه گذاران و شهروندان را در اولویت قرار داده است.

    امیرانتخابی حضور مدیرکل، معاونین و مدیران مربوطه را در ملاقات های مردمی عامل بسیار مهمی در کاهش مراجعات حضوری و پیگیری مسائل و مشکلات مردمی و پاسخگویی بهتر و تکریم ارباب رجوع دانست و گفت: در جلسات چهره به چهره، اقشار مختلف مردم از جمله هنرمندان صنایع دستی، سرمایه گذاران، فعالان صنعت گردشگری و.. درخواست ها، مسائل و مشکلات خود را مطرح می کنند که در کنار رسیدگی کاربردی به موارد درخواستی، دستورات لازم نیز صادر می شود.

    گفتنی است برنامه ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مدیرکل و مسئولین روزهای سه شنبه هر هفته در دفتر مدیرکل میراث فرهنگی گیلان برگزار می شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41697

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *