×

۷۵ طرح عمرانی دهه فجر در سیاهکل افتتاح می شود

  • کد نوشته: 41719
  • ۱۳۹۷-۱۱-۱۱
  • 166 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان سیاهکل گفت: در دهه فجر امسال ۷۵طرح عمرانی دراین شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسند. به گزارش گیل و دیلم ،محمود صوفی روز چهارشنبه در مصاحبه ای افزود:این طرح ها شامل طرح های زیرساختی و تقویت برق ، تامین آب روستایی و شهری ، استخرشنا، مسکن مددجویی ،آسفالت، راه روستایی، تقویت […]

    ۷۵ طرح عمرانی دهه فجر در سیاهکل افتتاح می شود
  • فرماندار شهرستان سیاهکل گفت: در دهه فجر امسال ۷۵طرح عمرانی دراین شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسند.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمود صوفی روز چهارشنبه در مصاحبه ای افزود:این طرح ها شامل طرح های زیرساختی و تقویت برق ، تامین آب روستایی و شهری ، استخرشنا، مسکن مددجویی ،آسفالت، راه روستایی، تقویت وتوسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و طرح توسعه خدمات شهری و دیگر طرح های مهم و کلیدی عمرانی هستند که ارزش اقتصادی آنها بیش از ۱۲۰ میلیارد و ۳۴۵میلیون ریال است.

    وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح های عمرانی برای حدود ۱۶۳ نفر به صورت مستقیم و برای یکصد نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهدشد.

    وی اظهارداشت: ۳۳۳ طرح اشتغالزایی نیز با اعتبار بالغ بر ۲۱میلیارد و ۲۶۰میلیون تومان نیز در دهه فجر امسال در شهرستان سیاهکل افتتاح می شود که با بهره برداری از این طرح ها به طور مستقیم برای ۴۷۳ نفر و غیر مستقیم برای ۴۵ نفر اشتغالزایی خواهدشد که این طرح ها شامل زنبورداری ، پرورش ماهیان گرم آبی و سرد آبی، کشاورزی و سایر زمینه های اشتغال می باشند.

    شهرستان سیاهکل با حدود ۵۰هزار نفر جمعیت از دو بخش مرکزی و دیلمان تشکیل شده است و این شهرستان در ۵۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41719

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *