×

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری گیلان: اولویت امروز کشور مهیاکردن زیرساخت گردشگری است

  • کد نوشته: 41897
  • ۱۳۹۷-۱۱-۱۵
  • 108 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری گیلان با تأکید بر رونق گردشگری گفت: زیرساخت در بخش گردشگری یکی از مهم‌ترین اولویت‌هاست و اولویت امروز کشور مهیاکردن زیرساخت گردشگری است. به گزارش گیل و دیلم به نقل از فارس، شهرود امیر انتخابی عصر امروز در حاشیه بهره‌برداری از فاز دوم ساختمان  تالار و هتل مهستان بخش […]

    مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری گیلان: اولویت امروز کشور مهیاکردن زیرساخت گردشگری است
  • مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری گیلان با تأکید بر رونق گردشگری گفت: زیرساخت در بخش گردشگری یکی از مهم‌ترین اولویت‌هاست و اولویت امروز کشور مهیاکردن زیرساخت گردشگری است.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از فارس، شهرود امیر انتخابی عصر امروز در حاشیه بهره‌برداری از فاز دوم ساختمان  تالار و هتل مهستان بخش پره سر با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: زیرساخت در بخش گردشگری یکی از مهم‌ترین اولویت‌هاست و اولویت امروز کشور مهیاکردن زیرساخت گردشگری است.

    مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری گیلان  با بیان اینکه باید تلاش شود تا بر اساس سیاست‌های کلی، گردشگران بیشتری به کشور جذب شوند گفت: امروز در غرب گیلان  با مشکل فقر زیرساخت مواجه هستیم و پیش از انقلاب هیچ‌گونه هتل در این منطقه وجود نداشته که با حمایت از سرمایه‌گذاران می‌توان شاهد رونق گردشگری در کشور باشیم.

    ریس میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان رضوانشهر نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: پروژه تالار و هتل سه ستاره مهستان بااعتباری بالغ‌بر ۴۴ میلیارد ریال بناشده است.

    منصور هادی پور با اشاره به اینکه  چهار میلیارد ریال از محل اعتبار بانک سینا از اعتبار روستایی پرداخت‌شده گفت: در این پروژه چهار نفر به‌صورت مستقیم به و پنج نفر هم به‌صورت غیرمستقیم مشغول  به فعالیت هستند.

    وی با بیان اینکه این هتل دارای ۱۲ اتاق و ۵۰ تخت است افزود: در قبل انقلاب در شهرستان رضوانشهر هیچ‌گونه هتل و مجتمعی وجود نداشت و در طول ۴۰ ساله انقلاب، پنج هتل و دو مجتمع اقامتی و تفریحی با ۳۰۰ تخت احداث و در حال فعالیت هستند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41897

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *