×

پنج هزار و ۳۷ پروژه بنیاد مسکن درگیلان به بهره برداری می رسد

  • کد نوشته: 41910
  • ۱۳۹۷-۱۱-۱۵
  • 93 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از بهره برداری از پنج هزار و ۳۷ پروژه این نهاد طی دهه فجر در استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،محمد اکبرزاده روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: پروژه های متنوع عمرانی با اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی و ملی ، تسهیلات […]

    پنج هزار و ۳۷ پروژه بنیاد مسکن درگیلان به بهره برداری می رسد
  • مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از بهره برداری از پنج هزار و ۳۷ پروژه این نهاد طی دهه فجر در استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمد اکبرزاده روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: پروژه های متنوع عمرانی با اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی و ملی ، تسهیلات بانکی و بخش خصوصی با اعتبار یکهزار و ۷۷۱ میلیارد ریال در این ایام فرخنده به بهره برداری می رسد.
    وی افزود: از این تعداد پروژه، چهار هزار و ۷۲۶ واحد پروژه بهسازی مسکن روستایی ، ۲۰۸ واحد پروژه طرح مسکن مهر در شهرهایی با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر می باشد .
    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: با اجرای این پروژه ها برای ۲۲ هزار و ۷۵۷ نفر اشتغالزایی شده است.
    اکبرزاده سنددار کردن پنج هزار و ۳۵۰ جلد سند روستایی برای اعیان و املاک روستاییان و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر با کمک ثبت اسناد و املاک، تملک اراضی ملی در داخل طرح های هادی روستایی با مشارکت منابع طبیعی به منظور رفاه و آسایش و تامین مسکن روستاییان را از جمله اقدامات انجام شده این نهاد طی یکسال گذشته عنوان کرد.
    مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: بهره گیری از ناوگان مجهز ماشین آلات سنگین نسبت به آماده سازی اراضی روستایی و احداث پروژه های عمران روستایی ، تهیه و ارائه طرح های لازم برای بازسازی مناطق آسیب دیده در اثر حوادث غیر مترقبه ، ساخت خانه های مقاوم روستایی با بهره گیری از وام های ارزان قیمت و نیروهای آموزش دیده نظارتی ، ساخت و عرضه مسکن برای اقشار کم در آمد روستایی و شهری از طریق مشارکت های مردمی و ساخت و عرضه مسکن با برنامه تولید مسکن از دیگر اقدامات انجام شده بنیاد مسکن گیلان طی یکسال گذشته می باشد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41910

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *