×

دستگیری ۶۶۷ سارق در بندرانزلی

  • کد نوشته: 41953
  • ۱۳۹۷-۱۱-۱۷
  • 116 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی گفت: در۱۰ ماهه سالجاری در شهرستان بندرانزلی یک هزار و ۱۴۱ فقره سرقت کشف و ۶۶۷ سارق دستگیر و به مقام قضایی معرفی شده‌اند. به گزارش گیل و دیلم، سرهنگ حسینی در نشست با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: در۱۰ […]

    دستگیری ۶۶۷ سارق در بندرانزلی
  • فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی گفت: در۱۰ ماهه سالجاری در شهرستان بندرانزلی یک هزار و ۱۴۱ فقره سرقت کشف و ۶۶۷ سارق دستگیر و به مقام قضایی معرفی شده‌اند.

    به گزارش گیل و دیلم، سرهنگ حسینی در نشست با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: در۱۰ ماهه سالجاری در شهرستان بندرانزلی یک هزار و ۱۴۱ فقره سرقت کشف و ۶۶۷ سارق دستگیر و به مقام قضایی معرفی شده‌اند. 

    فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه ماموران انتظامی بالغ بر ۷۲ کیلوگرم انواع موادمخدر را در این مدت کشف و چندین باند موادمخدر را متلاشی کردند، افزود:  ۳۶ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز نیز کشف شده است. 

    سرهنگ حسینی با بیان اینکه ماموران پلیس بندرانزلی در ۱۸۰پرونده قاچاق تعداد ۱۵۶قاچاقچی را دستگیر کردند، گفت: در این پرونده‌ها ۵ هزار و ۷۶۰ نخ سیگار، ۱۴ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت و ۲۷هزار و ۲۵۱ عدد اقلام ضدفرهنگی که همگی قاچاق بودند، کشف شد.

    حسینی ادامه داد: برابر هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مقام قضایی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان ۲ هزار و ۶۰۳دستگاه موتورسیکلت و یک هزار و ۵۲۱ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن وسیله نقلیه، داشتن دستور توقیف قضایی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه ساز، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال مسروقه توقیف شدند. 

    وی خاطرنشان‌کرد: با توجه به توریست‌پذیر بودن شهرستان بندرانزلی، نظم بخشی و مکانیزه کردن ثبت اطلاعات مسافران در خانه مسافرها و تجهیز تمامی صنوف به دوربین مداربسته در سالجاری اجرایی شد .

    فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی به کاهش ۶۰ درصدی تصادفات فوتی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در سالجاری با اصلاح هندسی و شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز در معابر پر تردد و حساس و همچنین نصب ۱۸ سرعتکاه استاندارد، موفق به کاهش ۶۰درصدی تصادفات فوتی شده‌اند. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41953

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *