×

فرماندار سیاهکل: ۲۲ بهمن ماه نماد موفقیت و پیروزی ملت ایران اسلامی است

  • کد نوشته: 41973
  • ۱۳۹۷-۱۱-۱۷
  • 68 بازدید
  • ۰
  • جلسه ستاد هماهنگی راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن در شهرستان سیاهکل، به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضای این ستاد برگزار گردید.  به گزارش گیل و دیلم ،فرماندار سیاهکل در این جلسه با تبریک ایام دهه مبارک فجر، گفت: ۲۲ بهمن  سرآغاز حکومت جمهوری اسلامی ایران و نماد واقعی پیروزی و موفقیت ملت ایران می […]

    فرماندار سیاهکل: ۲۲ بهمن ماه نماد موفقیت و پیروزی ملت ایران اسلامی است
  • جلسه ستاد هماهنگی راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن در شهرستان سیاهکل، به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضای این ستاد برگزار گردید. 

    به گزارش گیل و دیلم ،فرماندار سیاهکل در این جلسه با تبریک ایام دهه مبارک فجر، گفت: ۲۲ بهمن  سرآغاز حکومت جمهوری اسلامی ایران و نماد واقعی پیروزی و موفقیت ملت ایران می باشد و تمامی ادارات و نهادهای عضو ستاد در راستای تسهیل حضور پر رنگ مردم در مراسم راهپیمایی اقدامات و هماهنگی های لازم را داشته باشند.

    محمود صوفی افزود: حضور در روستاها ، افتتاح و بهره برداری پروژه های عمرانی و خدماتی بیان عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای جشن انقلاب است و مردم  به واسطه حضور و برکت خون پاک  شهدا مشاهده می کنند که چه خدماتی توسط نظام انجام شده است. 

    وی به نقش و حضور گسترده مردم اشاره و تصریح نمود : مردم ایران اسلامی همواره در رفع مشکلات و خنثی نمودن توطئه ها در کنار مسئولین بوده اند  و این حضور روز به روز پر رنگ تر و با نشاط بیشتری شده است. 

    ایشان با تاکید بر تکریم مردم  متذکر شد: مدیران و مسئولین شهرستان باید با تکریم مردم و احترام به قانون و ارزش های دینی امور مردم را انجام دهند و اگر مردم را در کنار خود ببینید هیچوقت با مشکل مواجه نخواهید شد و مدیران بر اساس مسئولیتی که قبول  کرده اند باید پاسخگو باشند. 

    رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر  با دعوت مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: ۲۲ بهمن ماه نماد موفقیت و پیروزی ملت ایران اسلامی است و همه رسانه های معاند و خارجی چشم خود را به این مراسم متوجه می کنند و به امید خداوند به مانند سالیان گذشته نیز در این روز مردم غیور شهرستان با حضور پر رنگ خود و با افتخار و غرور بار دیگر موجب یاس و نا امیدی دشمن می شوند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41973

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *