×

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان خبر داد :افزایش ۱۰ برابری طول خطوط ۲۳۰ کیلوولت

  • کد نوشته: 42170
  • ۱۳۹۷-۱۱-۲۱
  • 81 بازدید
  • ۰
  • مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان از افزایش ۱۰ برابری طول خطوط ۲۳۰ کیلوولت در بعد از انقلاب نسبت به قبل از انقلاب خبر داد. به گزارش گیل و دیلم، عظیم بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، درباره افزایش طول خطوط انتقال در […]

    مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان خبر داد :افزایش ۱۰ برابری طول خطوط ۲۳۰ کیلوولت
  • مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان از افزایش ۱۰ برابری طول خطوط ۲۳۰ کیلوولت در بعد از انقلاب نسبت به قبل از انقلاب خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، عظیم بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، درباره افزایش طول خطوط انتقال در سطح ۲۳۰ کیلوولت گفت: طول خطوط انتقال در سطح ۲۳۰ کیلوولت شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در قبل از انقلاب ۱۰۰.۶۱ کیلومتر مدار بود که این مقدار در بعد از انقلاب و در آستانه چهلمین بهار انقلاب اسلامی ایران به ۱۰۹۹.۳۷ کیلومتر مدار افزایش پیدا کرد.

    به عبارتی شاهد رشد ۱۰ برابری طول خطوط ۲۳۰ کیلوولت در بعد از انقلاب نسبت به قبل از انقلاب بودیم.

    مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان به مقایسه وضعیت خطوط فوق توزیع در سطح  ۶۳ و ۱۳۲ کیلوولت در دوران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب پرداخت و گفت: طول خطوط ۶۳ کیلوولت هوایی و زمینی۵۵۷.۵ کیلومتر مدار بود که این مقدار در دوران چهل سال انقلاب به ۱۳۹۹.۴۳ کیلومتر مدار افزایش پیدا کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=42170

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *