×

مرحله نخست مسابقات لیگ تیراندازی گیلان برگزار شد

  • کد نوشته: 42181
  • ۱۳۹۷-۱۱-۲۱
  • 135 بازدید
  • ۰
  • رئیس هیات تیراندازی گیلان از برگزاری هفته نخست هفتمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی استان به میزبانی شهرستان رودسر خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،باب‌اله زارع در گفت‌وگویی ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، از برگزاری مسابقات لیگ تیراندازی در استان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و […]

    مرحله نخست مسابقات لیگ تیراندازی گیلان برگزار شد
  • رئیس هیات تیراندازی گیلان از برگزاری هفته نخست هفتمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی استان به میزبانی شهرستان رودسر خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،باب‌اله زارع در گفت‌وگویی ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، از برگزاری مسابقات لیگ تیراندازی در استان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، هفتمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های تفنگ و تپانچه در استان در حال برگزاری است.

    رئیس هیات تیراندازی استان گیلان با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور ۲۸ تیرانداز به میزبانی شهرستان‌های رودسر، لاهیجان، بندرانزلی، صومعه سرا و رشت برگزار می‌شود، افزود: هفته نخست مسابقات لیگ تیراندازی سلاح‌های ۱۰ متر ورزشی گیلان ۱۹ بهمن ماه به میزبانی شهرستان رودسر در سالن تیراندازی این شهرستان برگزار شد.

    وی ادامه داد: در مرحله نخست این رقابت‌ها ۲۸ تیرانداز در قالب ۱۴ تیم از شهرستان‌های رشت، صومعه سرا، بندر انزلی، لاهیجان و رودسر در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی به صورت میکس با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان به نفرات برتر حکم قهرمانی و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

    زارع گفت: در رشته تفنگ تیم‌های «شهید یعقوب یوسفی» از صومعه سرا، «شهید محمد راحلی مقدم» از رشت، «شهید ابراهیم کشاورز» از لاهیجان به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند. همچنین در رشته تپانچه تیم «شهید امین اصغری» از رشت موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شد و تیم‌های «شهید ابراهیم کشاورز» از لاهیجان و تیم «شهید محمود قلی‌پور» از رشت به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=42181

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *