×

پیام تشکر فرماندار سیاهکل بابت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

  • کد نوشته: 42349
  • ۱۳۹۷-۱۱-۲۳
  • 238 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم ،فرماندار شهرستان سیاهکل در پیامی از حضور پرشور قشرهای مختلف مردم شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کردند. متن پیام محمود صوفی بدین شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم یوم الله ۲۲ بهمن روز اتحاد ، همبستگی ، اقتدار و سربلندی ملت ایران در برابر دشمنانی است که از […]

    پیام تشکر فرماندار سیاهکل بابت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه
  • به گزارش گیل و دیلم ،فرماندار شهرستان سیاهکل در پیامی از حضور پرشور قشرهای مختلف مردم شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کردند.

    متن پیام محمود صوفی بدین شرح است :

    بسم الله الرحمن الرحیم

    یوم الله ۲۲ بهمن روز اتحاد ، همبستگی ، اقتدار و سربلندی ملت ایران در برابر دشمنانی است که از هر حربه ای و دشمنی در طول چهل سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی بر علیه ملت بزرگ ایران اسلامی دریغ نورزیدند .
    ۲۲ بهمن شاهد حضور پرشور ملتی سرافراز بودیم که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری با شکوه تر از سالهای گذشته به صحنه آمدند و حمایت خود را از آرمان های والای بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر به اثبات جهانیان رساندند.
    این حضور پرشور و گسترده ، پیام وحدت و یکپارچگی ملت سرافراز ایران اسلامی در برابر تمامی دشمنی ها بود و ملت بزرگ ایران و علی الخصوص شهرستان سیاهکل با این حضور پرشور خود نشان دادند که در مقابل دسیسه ها و توطئه های دشمنان نظام ، همچون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم ناپذیر ایستادند.

    اینجانب با تقدیر و تشکر از این حضور حماسی و انقلابی مردم مومن ، غیور و با فرهنگ شهرستان که با شرکت عزت آفرین خود در جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان های شهدا ، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق و بیعت نموده و این اتحاد ملی و جلوه های زیبایی از شور و علاقه و قدرشناسی خود را نسبت به عطیه الهی به نمایش گذاشتند تقدیر و تشکر نموده و آرزوی سربلندی برای مردم بزرگ ایران اسلامی
    و علی الخصوص مردم شریف شهرستان سیاهکل و توفیق خدمت به این مردم بزرگ برای تمامی دولتمردان در تمامی عرصه ها را خواستارم .

    محمود صوفی
    فرماندار شهرستان سیاهکل

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=42349

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *