×

شهردار لنگرود آغاز عملیات اجرای پروژه رینگ اتصال میدان شهید املاکی لنگرود به جاده چمخاله

  • کد نوشته: 42554
  • ۱۳۹۷-۱۱-۲۸
  • 102 بازدید
  • ۰
  • شهردار لنگرود از آغاز عملیات اجرای پروژه رینگ اتصال میدان شهید املاکی به جاده چمخاله خبر داد. به گزارش گیل و دیلم،مهندس سید مهدی رجایی در گفت و گویی با خبرنگاران گفت: عملیات اجرای پروژه رینگ اتصال میدان شهید املاکی لنگرود به جاده چمخاله آغاز شده است. شهردار لنگرود افزود: ۱۵ سال است که پروژه […]

    شهردار لنگرود آغاز عملیات اجرای پروژه رینگ اتصال میدان شهید املاکی لنگرود به جاده چمخاله
  • شهردار لنگرود از آغاز عملیات اجرای پروژه رینگ اتصال میدان شهید املاکی به جاده چمخاله خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم،مهندس سید مهدی رجایی در گفت و گویی با خبرنگاران گفت: عملیات اجرای پروژه رینگ اتصال میدان شهید املاکی لنگرود به جاده چمخاله آغاز شده است.

    شهردار لنگرود افزود: ۱۵ سال است که پروژه مذکور در نقشه تفصیلی شهر لنگرود تعیین‌شده بود ولی تاکنون اجرایی نشده است.

    وی خاطرنشان کرد: با کمک و حمایت نماینده محترم شهرستان جناب آقای مهندس لاهوتی و فرماندار محترم جناب آقای رنجبر توانستیم عملیات اجرای این پروژه را آغاز کنیم.

    رجایی با بیان اینکه اعتبار این پروژه ۱۵ میلیارد ریال پیش‌بینی‌شده است، افزود: طول پروژه ۴ کیلومتر است که ۱/۵ کیلومتر آن نیاز به عملیات زیرسازی، بازگشایی، احداث پل و مسائل عمرانی دارد.

    وی افزود: با اجرای این پروژه ترافیک شهر لنگرود حل و به مسیر روستاهای شمالی شهر لنگرود و قسمت اعظم محلات قدیمی شهر لنگرود حل خواهد شد.

    شهردار لنگرود در پایان گفت: لازم میدانم از نماینده محترم مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، سرپرست محترم فرمانداری و اعضای محترم شورای اسلامی که در اجرای این‌گونه پروژه‌ها و درجهت شکوفایی و توسعه آبادانی گام برمی‌دارند و همواره مشوق ما بودند و هستند قدردانی نمایم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=42554

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *