×

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: میزبانی رشت در مسابقات طناب‌کشی کارکنان دولت/ جام ستارگان شطرنج در سطح بالایی برگزار شد

  • کد نوشته: 42574
  • ۱۳۹۷-۱۱-۲۸
  • 103 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به میزبانی گیلان در رقابت‌های طناب‌کشی کارکنان دولت گفت: سومین دوره جام ستارگان شطرنج با حضور شطرنج‌بازان برتر این رشته ورزشی به میزبانی گیلان برگزار شد. به گزارش گیل و دیلم ،مریم بخشی در گفت‌وگویی با اشاره به تقویم فشرده ورزش گیلان در ماه‌های پایانی سال ۹۷ […]

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: میزبانی رشت در مسابقات طناب‌کشی کارکنان دولت/ جام ستارگان شطرنج در سطح بالایی برگزار شد
  • مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به میزبانی گیلان در رقابت‌های طناب‌کشی کارکنان دولت گفت: سومین دوره جام ستارگان شطرنج با حضور شطرنج‌بازان برتر این رشته ورزشی به میزبانی گیلان برگزار شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مریم بخشی در گفت‌وگویی با اشاره به تقویم فشرده ورزش گیلان در ماه‌های پایانی سال ۹۷ اظهار کرد: مسابقات طناب‌کشی کارکنان دولت در دو بخش مردان و زنان ورزشکار به میزبانی سالن آتش‌نشانی رشت آغاز می‌شود.

    وی با اذعان به حضور ۳۵۰ ورزشکار در این رقابت‌ها تصریح کرد: مسابقات طناب‌کشی در بخش مردان در قالب ۲۵ تیم از تاریخ ۲۹ بهمن‌ماه و در بخش بانوان با حضور ۱۸ تیم از دوم اسفندماه به مناسب گرامیداشت دهه فجر آغاز می‌شود.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به قهرمانی گیلان در سومین دوره جام ستارگان شطرنج خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها هشت شطرنج‌باز برتر ایران و جهان با ریتینگ‌های بالای ۲۶۰۰ در منطقه آزاد در گیلان با یکدیگر به رقابت پرداخته و تیم ایران موفق شد کاپ سومین دوره جام را در خانه نگه دارد.

    بخشی با تأکید بر سطح بالای جام ستارگان افزود: هم‌زمان با سومین دوره جام ستارگان، هفدهمین دوره جام کاسپین با حضور ۷۵ شطرنج‌باز داخلی و خارجی در حال برگزاری است و ازنظر کمی و کیفی نسبت به دوره‌های گذشته پیشرفت محسوسی داشته‌ایم.

    وی با اشاره به میزبانی گیلان از مسابقات کشوری در رشته‌های مختلف بیان کرد: برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی در سطح استان باعث افزایش انگیزه ورزشکاران گیلانی شده و به پیشرفت قهرمانان استانمان کمک می‌کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=42574

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *