×

عضو شورای شهر رشت: شهروندان نسبت به شهرداری بی اعتماد هستند

  • کد نوشته: 42577
  • ۱۳۹۷-۱۱-۲۹
  • 263 بازدید
  • ۰
  • عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه شهروندان نسبت به شهرداری بی اعتماد هستند گفت: می‌توان راهکار مشخصی تعریف کرد که دریافتی‌ها از مردم در کد مشخص عمرانی هزینه شود تا اعتماد شهروندان نیز باز گردد. به گزارش گیل و دیلم، بهراد ذاکری در جلسه شورای شهر رشت خواستار کاهش بودجه شد و افزود: سیاست تنبیهی و […]

    عضو شورای شهر رشت: شهروندان نسبت به شهرداری بی اعتماد هستند
  • عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه شهروندان نسبت به شهرداری بی اعتماد هستند گفت: می‌توان راهکار مشخصی تعریف کرد که دریافتی‌ها از مردم در کد مشخص عمرانی هزینه شود تا اعتماد شهروندان نیز باز گردد.

    به گزارش گیل و دیلم، بهراد ذاکری در جلسه شورای شهر رشت خواستار کاهش بودجه شد و افزود: سیاست تنبیهی و تشویقی برای مناطق می تواند برای درآمدزایی موثر باشد.

    عضو شورای شهر رشت افزود: باید ساختار اصلاح و در بخش سرمایه‌گذاری و کارکنان و مدیریت اصلاح صورت گیرد وگرنه کاهش بودجه به تنهایی کارساز نیست.

    ذاکری ادامه داد: نیازمند یک حسابرسی درست در شهرداری هستیم و یک حسابرس از بیرون مجموعه شهرداری باید حسابرسی نماید. باید یک ساختار درست ابتدا تعریف کرد.

    وی با بیان اینکه خواستار ارائه راهکار مشخص برای درآمدزایی است، گفت: تا زمانی که مدیریت درستی در مدیریت منابع انسانی و مالی نداشته باشیم و نظارت صورت نگیرد، هیچ اتفاق خاصی نمی افتد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=42577

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *