×

آسمان گیلان تا اواسط هفته نیمه ابری در پاره ای نقاط مه است

  • کد نوشته: 43047
  • ۱۳۹۷-۱۲-۱۱
  • 194 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا اواسط هفته جاری نیمه ابری در پاره ای نقاط همراه با مه خواهد بود. به گزارش گیل و دیلم، مازیار غلامی روز شنبه در گفت وگویی بیان داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در […]

    آسمان گیلان تا اواسط هفته نیمه ابری در پاره ای نقاط مه است
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا اواسط هفته جاری نیمه ابری در پاره ای نقاط همراه با مه خواهد بود.

    به گزارش گیل و دیلم، مازیار غلامی روز شنبه در گفت وگویی بیان داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است بنابراین طی ۷۲ ساعت آینده شرایط برای هوای گرم، وزش باد جنوبی (بویژه ارتفاعات و دامنه ها) و در پاره ای نقاط جلگه ای پدیده مه صبحگاهی مهیاست.
    وی ادامه داد: طی این مدت گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.
    غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا (یکشنبه) نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، پاره ای نقاط مه، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.
    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۱۹ درجه مربوط به رودبار و کمینه دمای استان را با یک درجه مربوط به دیلمان ذکر کرد. 
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۱۵ و کمینه دمای فردای مرکز استان را پنج درجه عنوان کرد. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43047

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *