×

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در آستانه سفر وزیر ورزش و جوانان: ورزش فراگیرترین مقوله فنی،فرهنگی و اجتماعی است

  • کد نوشته: 43180
  • ۱۳۹۷-۱۲-۱۴
  • 145 بازدید
  • ۰
  • ورزش به لحاظ فراوانی وتنوع برخورداری از سلایق ،جنس و سن آحاد جامعه ،بواقع مقوله ای فراگیر در حوزه های فنی ،فرهنگی و اجتماعی است . به گزارش گیل و دیلم ،مریم بخشی در گفتگو با واحد روابط عمومی این اداره کل ورزش وجوانان استان گیلان ،به وجود بیش از ۵۲ فدراسیون و هزاران هیات […]

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در آستانه سفر وزیر ورزش و جوانان: ورزش فراگیرترین مقوله فنی،فرهنگی و اجتماعی است
  • ورزش به لحاظ فراوانی وتنوع برخورداری از سلایق ،جنس و سن آحاد جامعه ،بواقع مقوله ای فراگیر در حوزه های فنی ،فرهنگی و اجتماعی است .

    به گزارش گیل و دیلم ،مریم بخشی در گفتگو با واحد روابط عمومی این اداره کل ورزش وجوانان استان گیلان ،به وجود بیش از ۵۲ فدراسیون و هزاران هیات ورزشی در سراسر کشوراشاره کرد و گفت :ورزش این معجون همه گیراکنون به اندازه ای با اقبال مردمی مواجه شده که توانایی تقویت وتوسعه کارآمدی درهمه ی بخش های اقتصادی، صنایعی چون گردشگری، تولید وسایل ورزشی و برند سازی و حمایت از شرکت ها و موسسات را در معرفی و فروش کالاها داشته ودرهمین راستا نیز به وظیفه ذاتی خود که تامین سلامت جسمی و روانی همه ی افراد جامعه است ،به خوبی عمل می کند .

    وی با بیان اینکه ورزش و فعالیت های بدنی با تامین سلامت جسمی آحاد جامعه ،در ایجاد شادابی و نشاط بین مردم نیز نقشی تاثیر گذار دارد،تصریح کرد :وقتی انسان از سلامت جسمی برخوردار باشد، قادر خواهد بود درهرعرصه از فعالیت های اجتماعی توانایی خود را به شکلی مفید و اثربخش ارایه دهد.

    اولین مدیر کل زن ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور با تاکید براین نکته که ورزش به جهت برخورداری ازعلوم وفنون نوین جهان،مقوله ای فنی نیزمحسوب می شود ، گفت :بدون تردید از این پس فرایند قهرمان پروری و موفقیت ورزشکاران حرفه ای بدون استفاده ازعلوم دانشگاهی و تجربی در آوردگاههای جهانی ممکن نخواهد بود.

    مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان از ورزش بعنوان یک ویژگی برجسته فرهنگی در بین نسل نوپای جامعه یاد کرد وافزود: امروزه حتی آموزش و پرورش نیز برای دستیابی به ویژگی های فرهنگی ، ورزش را میانبری بسیار کارآمد دانسته وموفقیت های این پدیده جهانشمول را انکار ناپذیر می داند .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43180

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *