×

آسمان گیلان تا اواسط هفته صاف تا قسمتی ابری است

  • کد نوشته: 43408
  • ۱۳۹۷-۱۲-۱۹
  • 197 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا اواسط هفته جاری صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد جنوبی در ارتفاعات است. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، مازیار غلامی روز یکشنبه در گفت وگویی بیان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی […]

    آسمان گیلان تا اواسط هفته صاف تا قسمتی ابری است
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا اواسط هفته جاری صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد جنوبی در ارتفاعات است.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، مازیار غلامی روز یکشنبه در گفت وگویی بیان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این اساس وزش باد جنوبی و روند افزایش دما تا اواخر هفته پیش بینی می شود. 

    وی ادامه داد: شایان ذکر است سرعت وزش باد طی سه شنبه غروب و شب و چهارشنبه در بعضی نقاط از شدت بیشتری برخوردار است و طی این مدت با فراهم شدن رطوبت کافی وقوع پدیده مه در صبح ها و شب ها دور از انتظار نیست.

    غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، وزش باد جنوبی (به ویژه ارتفاعات و دامنه ها) ، عصر و شب افزایش ابر ، طی شب پاره ای نقاط مه عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان استان را قسمتی ابری تا ابری ، وزش باد جنوبی (به ویژه ارتفاعات و دامنه ها) ، به تدریج کاهش ابر پاره ای نقاط مه پیش بینی کرد. 

    وی گفت: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با ۱۶ درجه مربوط به لاهیجان و کمینه دمای استان برای فردا با دو درجه مربوط به جیرنده بوده است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۱۸ درجه و کمینه دمای فردای مرکز گیلان را نیز شش درجه ذکرکرد. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43408

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *