×

اختصاصی گیل و دیلم؛ آقای شکری شما در ۷ سالی که نماینده تالش بودید برای مردم و تالش چه کردید که حال دکتر وکیلی را مورد خطاب و سوال قرار می دهید؟

  • کد نوشته: 43477
  • ۱۳۹۷-۱۲-۲۱
  • 117 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم، محسن بیناپور دبیر حزب وحدت و همکاری ملی شعبه گیلان در واکنش به اظهارت شکری نماینده تالش در مورد سخنان وکیلی در مورد رییس دولت اصلاحات گفت: سخنان وکیلی سخن بخش بزرگی از جامعه ایران است و رییس دولت اصلاحات محبوبیت فراوانی در نزد مردم ایران دارد. عضو شورای اصلاح […]

    اختصاصی گیل و دیلم؛ آقای شکری شما در ۷ سالی که نماینده تالش بودید برای مردم و تالش چه کردید که حال دکتر وکیلی را مورد خطاب و سوال قرار می دهید؟
  • به گزارش گیل و دیلم، محسن بیناپور دبیر حزب وحدت و همکاری ملی شعبه گیلان در واکنش به اظهارت شکری نماینده تالش در مورد سخنان وکیلی در مورد رییس دولت اصلاحات گفت: سخنان وکیلی سخن بخش بزرگی از جامعه ایران است و رییس دولت اصلاحات محبوبیت فراوانی در نزد مردم ایران دارد.

    عضو شورای اصلاح طلبان گیلان همچنین محمود شکری را مورد خطاب قرار داده و از وی سوال میکند که شما برای مردم منطقه خود چه کار مثبتی انجام داده اید؟

    دبیر سیاسی ستاد دکتر روحانی در شهرستان رشت به طرح این سوال که وضعیت تالش از ۷سال گذشته تا به امروز چه فرقی کرده است و آیا نمایندگی شکری برای این منطقه مثبت بوده پرداخت و به شکری یادآور شد که اگر عملکرد مثبتی برای تالش داشته اید را رسانه کنید.

    بیناپور ضمن گله مندی اکثر مردم تالش از شکری به انتخابات سال ۹۸ اشاره کرده و افزود: در انتخابات مجلس ۹۸ مردم به نمایندگانی چون شکری، ذوالنور و کریمی قدوسی کارت قرمز خواهند داد و اگر امثال این تندروها وارد مجلس شود از عدم حضور گسترده اصلاح طلبان و با آرای بسیار اندک خواهد بود .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43477

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *