×

ورزش های پایه در ارتقاء سلامت و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است

  • کد نوشته: 43533
  • ۱۳۹۷-۱۲-۲۲
  • 184 بازدید
  • ۰
  • معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: ترویج ورزش های پایه در  ارتقاء سلامت و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است و کسانی که به اینگونه از فعالیتهای ورزشی می پردازند زندگی شادتر و جذابی تری خواهند داشت. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری ورزش […]

    ورزش های پایه در ارتقاء سلامت و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است
  • معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: ترویج ورزش های پایه در  ارتقاء سلامت و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است و کسانی که به اینگونه از فعالیتهای ورزشی می پردازند زندگی شادتر و جذابی تری خواهند داشت.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ،دکتر ابوالفضل صادقی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در جشنواره بزرگ ورزشهای پایه استان گیلان گفت : حرکت و جنبش از ویژگی های حیات انسان ودارای انگیزه و ریشه ای در سرشت او و عاملی برای رشد و سلامت ونشاط است.
    وی با اشاره به نقش اساسی مدارس در ترویج ورزش گفت: با برگزاری چنین جشنواره هایی در مقطع دبستان به نوعی حرکت و ورزش را پایه گذاری می شود که  نتایج آن را می توان در رشد تمام ابعاد جسمی، ذهنی، روانی و اخلاق  دانش آموزان مشاهده کرد .
    دکتر ابوالفضل صادقی با تاکید بر اهمیت ورزشهای پایه و کشف استعدادها در ارتقاء سطح قهرمانی در ورزش استان گفت : پایگاه استعدادیابی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با کادری مجرب آماده ارائه خدمات به داوطلبین در  سنجش استعدادها ورزشی می باشد.

    معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: ترویج ورزش های پایه در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است و کسانی که به اینگونه از فعالیتهای ورزشی می پردازند زندگی شادتر و جذابی تری خواهند داشت.

    گفتنی است :جشنواره بزرگ ورزشهای پایه (شنا ، دو و میدانی و ژیمناستیک) در ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز در سالن تختی ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43533

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *