×

گیلان پنجمین استان پرتردد کشور است

  • کد نوشته: 43971
  • ۱۳۹۸-۰۱-۰۴
  • 69 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: براساس آخرین آمار دریافتی، از ابتدای طرح نوروزی استان تا پایان وقت دوم فروردین ماه، گیلان پنجمین استان پرتردد کشور بوده است. به گزارش گیل و دیلم ،محمدرضا نازک کار روز شنبه در گفت و گویی افزود: گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی با ۶۴۹ […]

    گیلان پنجمین استان پرتردد کشور است
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: براساس آخرین آمار دریافتی، از ابتدای طرح نوروزی استان تا پایان وقت دوم فروردین ماه، گیلان پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمدرضا نازک کار روز شنبه در گفت و گویی افزود: گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی با ۶۴۹ وسیله نقلیه پنجمین استان پرتردد کشور بوده که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل نشاندهنده ۹ دهم درصد کاهش است.
    وی به آمار ورودی و خروجی استان نیز طی همین مدت اشاره و بیان کرد:۴۹۵ هزار و ۷۶۰ وسیله نقلیه وارد استان و ۳۴۴ هزار و ۲۰۷ دستگاه خودرو از استان خارج شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد کاهش در ورود و دو و شش دهم درصد کاهش در خروج از استان است.
    نازک کار بیشترین ورودی را از طریق آزادراه رشت-قزوین با تردد ۲۶۳ هزار و ۹۲۰ وسیله نقلیه و بیشترین میزان خروجی را نیز از طریق محور چابکسر – رامسر با ۱۴۱ هزار و ۷۸۷ دستگاه خودرو عنوان کرد.
    وی به امار ورودی خودروها به استان طی ۲۴ ساعت گذشته نیز اشاره و اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته۹۶ هزار و ۶۴۶ وسیله نقلیه وارد استان شده که بیشترین ورودی مربوط به آزادراه رشت- قزوین بوده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43971

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *