×

فرماندار لاهیجان: رضایتمندی مردم باید بهترین شاخص عملکردی بیمارستان پیروز باشد

  • کد نوشته: 44077
  • ۱۳۹۸-۰۱-۰۷
  • 261 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان؛ صبح امروز جلسه بررسی مشکلات بیمارستان پیروز به ریاست فرماندار لاهیجان با حضور دکتر یوسف زاده رئیس علوم پزشکی استان گیلان و مدیران بیمارستان پیروز برگزار گردید. اسماعیل میر غضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان در این جلسه گفت: رضایتمندی مردم باید […]

    فرماندار لاهیجان: رضایتمندی مردم باید بهترین شاخص عملکردی بیمارستان پیروز باشد
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان؛ صبح امروز جلسه بررسی مشکلات بیمارستان پیروز به ریاست فرماندار لاهیجان با حضور دکتر یوسف زاده رئیس علوم پزشکی استان گیلان و مدیران بیمارستان پیروز برگزار گردید.

    اسماعیل میر غضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان در این جلسه گفت: رضایتمندی مردم باید بهترین شاخص عملکردی بیمارستان پیروز باشد.

    وی افزود: ارتقاء سطح سلامت و بالا رفتن شاخص‌های امید در زندگی مردم از سیاست‌های مهم حاکمیت است.

    میرغضنفری اظهار داشت: مشکلات بیمارستان پیروز با هماهنگی‌های لازم و برنامه‌ریزی مدون مدیران مربوطه حل خواهد 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=44077

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *