×

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان خبر داد: گیلان سومین استان پرتردد کشور طی ۲۴ ساعت گذشته

  • کد نوشته: 44128
  • ۱۳۹۸-۰۱-۰۸
  • 52 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان گفت: گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته سومین استان پرتردد کشور بوده است. به گزارش گیل و دیلم به نقل از فارس ،محمدرضا نازک‌کار امروز در گفت و گویی با اشاره به میزان تردد ساعتی در گیلان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته استان گیلان ازنظر متوسط تردد ساعتی با […]

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان خبر داد: گیلان سومین استان پرتردد کشور طی ۲۴ ساعت گذشته
  • مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان گفت: گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته سومین استان پرتردد کشور بوده است.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از فارس ،محمدرضا نازک‌کار امروز در گفت و گویی با اشاره به میزان تردد ساعتی در گیلان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته استان گیلان ازنظر متوسط تردد ساعتی با تعداد ۷۲۲ وسیله نقلیه سومین استان پرتردد کشور بوده است.

    وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ هزار و ۴۲۱ وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده افزود: در همین مدت ۶۵ هزار و ۱۲۷ وسیله نقلیه از گیلان خارج‌شده است.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان با بیان اینکه بیشترین میزان ورودی وسیله نقلیه از طریق محور رامسر به چابکسر بوده گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ هزار و ۲۳۶ وسیله نقلیه از طریق محور رامسر چابکسر وارد استان گیلان شده است.

    نازک‌کار با اشاره به آخرین تردد خودروها طی چهار سال گذشته در گیلان خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته محور لاهیجان آستانه با متوسط تردد ساعتی دو هزار و ۷۸ وسیله نقلیه و با سرعت متوسط ۶۲ کیلومتر بر ساعت پرترددترین محور استان ازنظر میزان تردد بوده است.

    وی همچنین با اشاره به میزان متوسط تردد ساعتی در طرح نوروزی امسال در گیلان نیز بیان کرد: گیلان با میزان متوسط تردد ساعتی ۶۹۸ وسیله نقلیه پنجمین استان پرتردد کشور از تاریخ ۲۵ اسفند تا ششم فروردین جاری بوده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=44128

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *