×

آسمانی ابری و مه آلود همراه با بارندگی در گیلان

  • کد نوشته: 44131
  • ۱۳۹۸-۰۱-۰۸
  • 130 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی امروز و فردا ، ابری و مه آلود و در بعضی نقاط بارندگی خواهد بود. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز پنجشنبه در گفت وگویی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده وجود جریانات کم و بیش ناپایدار در منطقه است […]

    آسمانی ابری و مه آلود همراه با بارندگی در گیلان
  • سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی امروز و فردا ، ابری و مه آلود و در بعضی نقاط بارندگی خواهد بود.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز پنجشنبه در گفت وگویی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده وجود جریانات کم و بیش ناپایدار در منطقه است بنابراین طی ۴۸ ساعت آینده در بعضی نقاط بارندگی پیش بینی می شود.
    وی ادامه داد: از عصر شنبه آینده با نفوذ تدریجی سامانه بارشی و سرد شرایط برای ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد (بعضی ساعت ها شدید) ، ارتفاعات بارش برف ،کاهش دما و احتمال رعد و برق تا دوشنبه مهیاست ضمن آنکه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه آینده، شدت بارندگی مورد انتظار است.
    غلامی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان استان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی پیش بینی کرد.
    به گفته غلامی، بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با ۱۸ درجه مربوط به رودبار و کمینه دمای فردا نیز مربوط به دیلمان و جیرنده با چهار درجه است. 
    وی بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۱۴ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۹ درجه ذکرکرد. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=44131

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *