×

شهر املش نیاز به مخزن سه هزار مترمکعبی آب دارد

  • کد نوشته: 44183
  • ۱۳۹۸-۰۱-۰۹
  • 88 بازدید
  • ۰
  • فرماندار املش گفت: برای برون رفت از مشکل کم آبی شهر املش نیاز مبرم به احداث یک مخزن سه هزار متر مکعبی آب شرب با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار داریم. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، یونس محمودی عصر پنجشنبه در جلسه ستاد بحران املش با بیان این مطلب افزود: زیبنده […]

    شهر املش نیاز به مخزن سه هزار مترمکعبی آب دارد
  • فرماندار املش گفت: برای برون رفت از مشکل کم آبی شهر املش نیاز مبرم به احداث یک مخزن سه هزار متر مکعبی آب شرب با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار داریم.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، یونس محمودی عصر پنجشنبه در جلسه ستاد بحران املش با بیان این مطلب افزود: زیبنده نیست پس از گذشت ۴۰سال از عمر انقلاب اسلامی چه در موقع خشکسالی و چه درموقع بارندگی مشکل کم آبی داشته باشیم.

    وی در مورد تأمین آب مزارع شالیزاری شهرستان املش گفت: تاکنون ۳۸پهنه استخر و آب بندان با ۷۰ هکتار مساحت لایروبی و آبگیری شده است.

    شهر املش هفت هزار و ۶۰۰ مشترک آب شرب دارد.

    ** راه اندازی بازارچه سنتی در جیرگوابر املش 

    صادق دست نوره دهیار روستای جیرگوابر بخش رانکوه املش به خبرنگار ایرنا گفت: بازارچه سنتی با رویکرد اشتغالزایی و فروش محصولات محلی در این راه اندازی شد. 

    وی افزود: این بازارچه برای اولین بار برای کسب درآمد افراد بومی روستا برپا شده و روستاییان در چند غرفه محصولات محلی و هنرهای دستی خود را به فروش می رسانند. 

    شهرستان املش با دو بخش مرکزی و رانکوه و ۱۴۶ پارچه آبادی در ۷۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=44183

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *