×

کشف ۳۲۲ کیلو تریاک در لاهیجان

  • کد نوشته: 44396
  • ۱۳۹۸-۰۱-۱۴
  • 211 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف ۳۲۲ کیلوگرم تریاک در شهرستان لاهیجان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم، سرهنگ احداله احدی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت یک نفر قاچاقچی موادمخدر در استان، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس، بررسی موضوع را در دستور کار قرار […]

    کشف ۳۲۲ کیلو تریاک در لاهیجان
  • رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف ۳۲۲ کیلوگرم تریاک در شهرستان لاهیجان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، سرهنگ احداله احدی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت یک نفر قاچاقچی موادمخدر در استان، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس، بررسی موضوع را در دستور کار قرار داده و از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با انجام تعقیب و مراقبت انجام شده توسط ماموران مبارزه با موادمخدر استان و در تعامل با فرماندهی انتظامی استان البرز خودرو پژو ۴۰۵ این قاچاقچی ۴۰ ساله در لاهیجان شناسایی و متوقف شد، افزود: در بازرسی از خودرو متهم ۳۲۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

    وی با بیان اینکه در این راستا ۳ همدست ۳۳،۳۴ و۳۷ ساله این قاچاقچی نیز دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

    رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=44396

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *