×

فرماندار لاهیجان عنوان کرد: تداوم جوان گرایی دولت در مدیریت شهرستان ها

  • کد نوشته: 44878
  • ۱۳۹۸-۰۱-۲۸
  • 83 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان، با بیان اینکه دولت در مدیریت شهرستان ها جوان گرایی کرده است، متذکر شد: دولت برای تداوم جوان گرایی روی سیاست های خود ایستاده و فضاهایی نظیر فضای نشاط ایجاد کرده است. به گزارش گیل و دیلم، سید اسماعیل میرغضنفری در جلسه ستاد سازماندهی جوانان شهرستان لاهیجان، با اشاره به ظرفیت انتقاپپذیری بالای دولت، […]

    فرماندار لاهیجان عنوان کرد: تداوم جوان گرایی دولت در مدیریت شهرستان ها
  • فرماندار لاهیجان، با بیان اینکه دولت در مدیریت شهرستان ها جوان گرایی کرده است، متذکر شد: دولت برای تداوم جوان گرایی روی سیاست های خود ایستاده و فضاهایی نظیر فضای نشاط ایجاد کرده است.

    به گزارش گیل و دیلم، سید اسماعیل میرغضنفری در جلسه ستاد سازماندهی جوانان شهرستان لاهیجان، با اشاره به ظرفیت انتقاپپذیری بالای دولت، اظهار کرد: امروز همه مردم به راحتی می توانند هر نوع نقدی را به دولت وارد کنند و هراسی از این موضوع نداشته باشند، در حالی که این انتقادها را نمی توان به سایر نهادها وارد کرد.

    وی خاطرنشان کرد: جوانان از مشکلاتی نظیر نداشتن شغل و درآمد گله مند هستند و همه این مسائل را از دولت می خواهند لذا ما به عنوان نمایندگان دولت باید پذیرای انتقادات مردم و به ویژه جوانان باشیم و سخنان آنان را بشنوییم و پاسخگویی کنیم.

    فرماندار لاهیجان ادامه داد: حل بسیاری از مشکلات جامعه از توان دولت خارج است و بسیاری از نقدهایی که وارد می شود، دولت حتی تولی گری آن را بر عهده ندارد، اما در مقام پاسخگویی همگان دولت را طرف سوال خود می دانند.

    این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید نگاهمان را نسبت به دولت عوض کنیم، یادآورشد: جوانان باید بدانند دولت کانون قدرت نیست و همه مسائل در اختیار دولت قرار ندارد و باید از خود نیز سوال کنند و کارها را خود شروع کنند و دولت نیز یاری رسان آنان خواهد بود.

    وی گفت: اکثر جوانان برنامه خوبی ندارند و باید برنامه برای خود ترسیم کنند و در این زمینه سرمایه گذاری داشته باشند و تشکیلات دولتی نیز از آنان حمایت می کنند. اگر جوانان برنامه ریزی نداشته باشند در دنیای امروز به تدریج از رقابت ها کنار گذاشته می شوند.

    میرغضنفری اضافه کرد: جوانان باید نگاه خود را تغییر دهند و خودشان را فعال تر کنند، زیرا امروز ایجاد شغل برای همه جوانان در توان دولت نیست، بلکه آنها باید خودشان تلاش کنند و به توانمندی خود اعتماد داشته باشند و دولت نیز با پرداخت تسهیلات کمک می کند.

    وی با بیان اینکه دولت در مدیریت شهرستان ها جوان گرایی کرده است، متذکر شد: دولت برای تداوم جوان گرایی روی سیاست های خود ایستاده و فضاهایی نظیر فضای نشاط ایجاد کرده است و ملت باید در کنار دولت باشد و در همکاری با هم امور پیش برود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=44878

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *