×

کاهش دما، ابرناکی و بارندگی در گیلان از عصر امروز

  • کد نوشته: 44960
  • ۱۳۹۸-۰۱-۲۹
  • 96 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش دما، ابرناکی و بارندگی در استان از عصر امروز (پنجشنبه) خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه بارشی و سرد به منطقه است بنابراین از عصر امروز شرایط […]

    کاهش دما، ابرناکی و بارندگی در گیلان از عصر امروز
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش دما، ابرناکی و بارندگی در استان از عصر امروز (پنجشنبه) خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه بارشی و سرد به منطقه است بنابراین از عصر امروز شرایط برای ابرناکی و مه آلود بودن هوا، کاهش دما، بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط شدید یا خیلی شدید) ، احتمال رعد و برق و تگرگ و همچنین مواج بودن دریا مهیاست.
    وی ادامه داد: با توجه به ریزش هوای سرد از عرض های شمالی و کاهش محسوس دما ، از عصر جمعه برای ارتفاعات بالادست بارش برف دور از انتظار نیست و این سامانه تا اواسط هفته آینده به تناوب در استان فعال است.
    غلامی آسمان امروز گیلان را کمی تا نیمه ابری، کاهش نسبی دما، بتدریج افزایش ابر و مه آلود، رگبار باران، وزش باد بویژه طی عصر و شب پاره ای نقاط شدید ، احتمال رعدوبرق و تگرگ عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، کاهش دما، بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط شدید) ، احتمال رعدوبرق، غرب و شب ارتفاعات بالادست بارش برف پیش بینی کرد.
    به گفته غلامی، بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با ۳۴ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا در استان با شش درجه مربوط به جیرنده، ماسوله و دیلمان خواهد بود. 
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۱۹ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۱۱ درجه عنوان کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=44960

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *