×

باران در آستارا باعث آبگرفتگی معابر شد

  • کد نوشته: 44973
  • ۱۳۹۸-۰۱-۳۰
  • 118 بازدید
  • ۰
  • بارش ۴۶ میلیمتر باران در آستارا باعث کاهش دما، آبگرفتگی معابر و کندی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این شهرستان شد. به گزارش گیل و دیلم، رئیس اداره هواشناسی آستارا روز جمعه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان حدود ۴۶ میلیمتر باران باریده و دمای هوا با هشت درجه کاهش نسبت به […]

    باران در آستارا باعث آبگرفتگی معابر شد
  • بارش ۴۶ میلیمتر باران در آستارا باعث کاهش دما، آبگرفتگی معابر و کندی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این شهرستان شد.

    به گزارش گیل و دیلم، رئیس اداره هواشناسی آستارا روز جمعه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان حدود ۴۶ میلیمتر باران باریده و دمای هوا با هشت درجه کاهش نسبت به شبانه روز گذشته ۹ درجه سانتیگراد، رطوبت آن ۹۹ درصد و سرعت وزش باد سه کیلومتر در ساعت است.
    فردین فرتوت نیا افزود: وضعیت جوی شبانه روز آینده بارانی و مه آلود و در ارتفاعات، بارش برف پیش بینی می شود و از سه شنبه هفته آینده ناپایداری ها کاهش خواهد یافت.
    آبگرفتگی در خیابان های شهید رستمیان، کوی پاسداران، ورودی روستای باغچه سرا و خیابان های منتهی به بازار ساحلی آستارا مشهود است.
    رمضان دانش رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا نیز با اشاره به بارندگی باران و برف در ارتفاعات، رانندگان را به رعایت احتیاط بیشتر در گذر از محور کوهستانی آستارا-اردبیل توصیه کرد.
    شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و با یک هزار و ۲۰۰ میلیمتر بارش در سال، جزو پربارش ترین مناطق ایران است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=44973

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *