×

سقوط پل عابر پیاده در کمربندی خمام

  • کد نوشته: 44990
  • ۱۳۹۸-۰۱-۳۱
  • 162 بازدید
  • ۰
  • فرمانده پلیس راه استان گیلان گفت: بازشدن نابهنگام جک یک تریلی حامل شن و ماسه و برخورد آن با پل عابر پیاده در کمربندی خمام موجب شکستگی پل عابر پیاده و مسدود شدن بزرگراه راه رشت – بندرانزلی شد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار […]

    سقوط پل عابر پیاده در کمربندی خمام
  • فرمانده پلیس راه استان گیلان گفت: بازشدن نابهنگام جک یک تریلی حامل شن و ماسه و برخورد آن با پل عابر پیاده در کمربندی خمام موجب شکستگی پل عابر پیاده و مسدود شدن بزرگراه راه رشت – بندرانزلی شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز ۳۱ فروردین ماه بازشدن نابهنگام جک یک تریلی حامل شن و ماسه و برخورد آن با پل عابر پیاده در کمربندی خمام سه راه فتاتو موجب شکستگی این پل و مسدود شدن بزرگراه راه رشت – بندرانزلی شد.

    فرمانده پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته است، افزود: کمربندی شهر خمام تا اطلاع ثانوی مسدود است، براین اساس مسیر جایگزین برای خودروهای سواری از سمت بندرانزلی به داخل شهر خمام و از سمت رشت به انزلی در کمربندی از فرعی روستای فتاتو است و همچنین وسایل نقلیه سنگین و اتوبوس‌ها می‌توانند از مسیر میدان خمام به خشکبیجار و امین آباد به انزلی بهره مند شوند. 

    سرهنگ محمدپور توصیه کرد رانندگان از تردد غیر ضروری در این مسیر خوداری کنند. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=44990

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *