×

ادامه وزش باد گرم شدید در گیلان تا فردا

  • کد نوشته: 45389
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۲
  • 228 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به استقرار جوی پایدار در منطقه، از ادامه وزش باد گرم گاهی شدید در استان تا فردا (جمعه) خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر پنجشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه کم فشار […]

    ادامه وزش باد گرم شدید در گیلان تا فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به استقرار جوی پایدار در منطقه، از ادامه وزش باد گرم گاهی شدید در استان تا فردا (جمعه) خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر پنجشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه کم فشار و استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است بنابراین طی امروز و فردا با تقویت جریانات جنوبی، وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها گاهی شدید و نیز در برخی نقاط جلگه ای احتمال پدیده مه پیش بینی می شود.
    وی ادامه داد: طی این مدت گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار، احتمال رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست و از روز شنبه هفته آینده، با شکل گیری جریانات ناپایدار ، روند کاهش نسبی دما، بارندگی و احتمال رعد و برق و تگرگ تا روز یکشنبه مورد انتظار است.
    غلامی آسمان امروز را صاف تا نیمه ابری، وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها احتمالا شدید، گاهی افزایش ابر، رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، بعضی نقاط وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها ، گاهی افزایش ابر، رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با ۳۱ درجه مربوط به منجیل و رودبار و کمینه دمای فردا را با ۱۵ درجه مربوط به بندرآستارا ذکر کرد. 
    به گفته غلامی، بیشینه دمای امروز رشت ۲۸ و کمینه دمای فردای مرکز استان ۱۸ درجه خواهد بود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45389

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *