×

در روز بازگشت ایراندوست به زمین فوتبال! ملوان ۶ – آذرخش ۰/ بانوان ملوانی نماد تسلیم‌ناپذیری

  • کد نوشته: 45476
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۵
  • 81 بازدید
  • ۰
  • تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی باوجود مشکلات عدیده مالی با شش گل، تیم آذرخش تهران را در ورزشگاه تختی انزلی شکست داد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از فارس، دو تیم فوتبال بانوان ملوان و آذرخش تهران از ساعت ۱۰ در حضور بیش از سه هزار تن از هواداران ملوانی از هفته چهاردهم […]

    در روز بازگشت ایراندوست به زمین فوتبال! ملوان ۶ – آذرخش ۰/ بانوان ملوانی نماد تسلیم‌ناپذیری
  • تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی باوجود مشکلات عدیده مالی با شش گل، تیم آذرخش تهران را در ورزشگاه تختی انزلی شکست داد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از فارس، دو تیم فوتبال بانوان ملوان و آذرخش تهران از ساعت ۱۰ در حضور بیش از سه هزار تن از هواداران ملوانی از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.

    ترکیب تیم فوتبال ملوان انزلی:

    سمیرا رستمی، الهام عبدالرحمانی، پگاه نوری، مژده وثوق، سمیرا قاشیه، معصومه حسرتی، رها یزدانی، سمانه قاشیه، سپیده نزهتی، مریم ایران‌دوست و سارا قمی.

    سرمربی: مریم ایران‌دوست

    شاگردان مریم ایران‌دوست که هفته‌های مشقت باری را سپری می‌کنند و حتی برای تمرین مجبور به سفر به شهرهای هم‌جوار هستند، باانگیزه بالا به مصاف آذرخش رفتند، بانوان ملوانی گویا خیال تسلیم ندارند و عرصه هرچه بیشتر برایشان تنگ می‌شود، مصمم‌تر شده و باقدرت بیشتری ادامه می‌دهند.

    لیگ برتر پس از وقفه‌ای ۵۶ روزه با برگزاری شش دیدار آغاز شد و قوهای سپید در نیمه نخست با گل‌های سارا قمی، پگاه نوری و سمیرا قاشیه مقابل میهمان خود به برتری دست‌یافتند، ملوانی‌ها نیمه دوم را نیز مقتدرانه آغاز کرده و توسط سارا قمی (دو بار) و فاطمه صادق‌زاده به گل دست‌یافتند، هتریک سارا قمی نقش پررنگی در پیروزی شش بر صفر ملوانان مقابل آذرخش، ایفا کرد.

    در دیگر دیدارهای مهم هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر بانوان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تک‌گل الهام فرهمند مقابل راهیاب ملل مریوان و شهرداری سیرجان با دابل افسانه چترنور مقابل همیاری آذربایجان غربی به برتری دست‌یافتند.

    خلیج‌فارس شیراز از دیدار مقابل شهرداری بم انصراف داد و پارس جنوبی بوشهر با هتریک لیلا معلم مقابل سپیدار قائم‌شهر به برتری سه بر دو دست‌یافت، آرزو حضرتی و فاطمه مزیدی گل‌های میهمان را به ثمر رساندند، در آخرین دیدار هفته چهاردهم، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با تک‌گل فروغ موری مقابل پالایش گاز ایلام به برتری دست‌یافت.

    به گزارش گیل و دیلم، از حاشیه‌های جذاب مسابقه، حضور مریم ایران‌دوست به‌عنوان بازیکن در زمین مسابقه بوده است، وی به دلیل کمبود نفرات مجبور به بازگشت برای دومین بار پیاپی پس از خداحافظی از میادین، در زمین فوتبال شده است.

    تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی، در پایان هفته چهاردهم با کسب ۲۳ امتیاز در مکان ششم جدول جای گرفت، شهرداری بم با کسب ۴۲ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر بوده و شهرداری سیرجان با کسب ۳۵ امتیاز در تعقیب این تیم است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45476

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *