×

بهراد ذاکری: هر وقت حاج محمدی تایید صلاحیت گرفت در شورا میزبانش خواهیم بود| درگیری لفظی شیرزاد و علیپور در صحن شورا

  • کد نوشته: 45707
  • ۱۳۹۸-۰۲-۲۴
  • 220 بازدید
  • ۰
  • نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی کلان‌شهر رشت با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد. به گزارش گیل و دیلم ،نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی کلان‌شهر رشت با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد. امیرحسین علوی رئیس شورا گفت: قرار بر این بود که شهردار منتخب نیز در […]

    بهراد ذاکری: هر وقت حاج محمدی تایید صلاحیت گرفت در شورا میزبانش خواهیم بود| درگیری لفظی شیرزاد و علیپور در صحن شورا
  • نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی کلان‌شهر رشت با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی کلان‌شهر رشت با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد.

    امیرحسین علوی رئیس شورا گفت: قرار بر این بود که شهردار منتخب نیز در جلسه حضور داشته باشد که بنا به دلایلی این امکان به وجود نیامد.

    وی ادامه داد: برخی از مشکلات کوچک اما جدی در شهرداری رشت وجود دارد. در سطح شهر لکه‌گیری‌های کوچکی وجود دارد که سبب بروز مشکلات جدی شده است. این مطالبه در شهروندان وجود دارد که مطالبه کوچک اما کاملاً به‌حق است و کل مشکل برای چند ماه با عددی معادل ۴ یا ۵ میلیارد تومان حل می‌شود.

    علوی همچنین با اشاره به انتخاب شهردار رشت گفت: شهردار منتخب به کمک همه دوستان نیاز دارند.

    بهراد ذاکری گفت: امیدوارم روند تائید صلاحیت شهردار به‌صورت منطقی صورت بگیرد و فشارها سبب نشود که چیزی برخلاف منافع شهر رخ دهد و هرگاه ایشان تائید صلاحیت خود را اخذ کردند ما در صحن علنی میزبانشان خواهیم بود.

    وی همچنین با اشاره به وضعیت ساختمان‌های تاریخی در تملک شهرداری رشت، گفت: باید وضعیت این ساختمان‌ها هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

    ذاکری با بیان اینکه در شهر رشت با مشکل جدی در زمینه بازآفرینی شهری هستیم متذکر شد که بحث میراثی اهمیت بسیاری دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

    در ادامه جلسه اما میان محمدحسن علیپور و فاطمه شیرزاد درگیری لفظی رخ داد که سبب شد فاطمه شیرزاد صحن علنی جلسه را ترک نماید!

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45707

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *