×

مراسم توزیع کود رایگان به کشاورزان طرح همگام با کشاورز روستا لله وجه سر آستانه اشرفیه +گزارش تصویری

  • کد نوشته: 46176
  • ۱۳۹۸-۰۳-۰۶
  • 118 بازدید
  • ۰
  • مراسم توزیع کود رایگان به کشاورزان طرح همگام با کشاورز روستا لله وجه سر با حضور فرمانده سپاه آستانه اشرفیه به همراه تقدیر از مربیان شهرستان آستانه اشرفیه برگزار گردید. به گزارش گیل و دیلم ،عصر دیروز با حضور سرهنگ دکتر حبیبی فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه مراسم توزیع کود رایگان به کشاورزان روستا لله […]

    مراسم توزیع کود رایگان به کشاورزان طرح همگام با کشاورز روستا لله وجه سر آستانه اشرفیه +گزارش تصویری
  • مراسم توزیع کود رایگان به کشاورزان طرح همگام با کشاورز روستا لله وجه سر با حضور فرمانده سپاه آستانه اشرفیه به همراه تقدیر از مربیان شهرستان آستانه اشرفیه برگزار گردید.

    به گزارش گیل و دیلم ،عصر دیروز با حضور سرهنگ دکتر حبیبی فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه مراسم توزیع کود رایگان به کشاورزان روستا لله وجه سر برگزار شد در این مراسم به کشاورزان حاظر در طرح همگام با کشاورز کود گرانوله پتاسیم هفت سولفات و کود مایع سیلیکات پتاسیم اهدا شد.

    در این مراسم مهندس مجید تمیزکار مسئول بسیج مهندسین و مهندس محمد دلاور نماینده مربیان همگام به ایراد سخنرانی و گزارش عملکرد پرداختند.

    و در پایان هم از مربیان حاضر در طرح همگام با کشاورز با اهدا لوح توسط فرمانده سپاه تقدیر به عمل آمد.

    طرح همگام با کشاورز طرح خودکفایی محصول برنج است که متولی آن جهاد کشاورزی و سپاه پاسداران می باشد و به صورت پایلوت در استان گیلان اجرا می شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46176

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *