×

صدور اولین رای مراقبت الکترونیکی یک محکوم در گیلان

  • کد نوشته: 46420
  • ۱۳۹۸-۰۳-۱۰
  • 80 بازدید
  • ۰
  • معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان از صدور اولین رای مراقبت الکترونیکی یک محکوم در استان گیلان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم، مجید الهیان ضمن اعلام این خبر با اشاره به سیاست قوه قضائیه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان ها عنوان کرد: این حکم توسط قاضی محمد کرمی رئیس دادگاه کیفری […]

    صدور اولین رای مراقبت الکترونیکی یک محکوم در گیلان
  • معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان از صدور اولین رای مراقبت الکترونیکی یک محکوم در استان گیلان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، مجید الهیان ضمن اعلام این خبر با اشاره به سیاست قوه قضائیه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان ها عنوان کرد: این حکم توسط قاضی محمد کرمی رئیس دادگاه کیفری ۲ لنگرود برای متهمی ۳۴ ساله که به جرم نگهداری مواد مخدر دستگیر شده بود صادر شد .

    وی افزود: مجازات این جرم، تحمل ۱۸ ماه حبس به دلیل نگهداری ۲ گرم و ۳۵ سانتی گرم هروئین تعیین شده بود که به دلیل فقدان سابقه کیفری، اقرار به جرم مرتکب شده و پیش بینی اصلاح، این شخص با صدور رای جایگزین تحت نظارت ۲۴ ساعته سامانه مراقبت الکترونیک قوه قضائیه با استفاده از پابند هوشمند به مدت ۱۸ ماه در محدوده استان گیلان قرار گرفت.

    معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان در پایان ابراز امیدواری کرد با تمهیدات درنظر گرفته شده احکام متعدد از این دست با احراز شرایط مندرج در قانون به طور گسترده در استان صادر شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46420

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *