×

تولید ۴۳ درصد پیله تر کرم ابریشم کشور در گیلان

  • کد نوشته: 46698
  • ۱۳۹۸-۰۳-۱۹
  • 163 بازدید
  • ۰
  • رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور با اشاره تولید انبوه پیله کرم ابریشم در گیلان از تولیدی ۴۳ درصدی پیله تر ابریشم کشور در استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم، عدیل سروی زرگری امروز در جمع خبرنگاران از آغاز خریداری پیله تر ابریشم در گیلان خبر داد و اظهار کرد: با تلاش پیله کاران […]

    تولید ۴۳ درصد پیله تر کرم ابریشم کشور در گیلان
  • رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور با اشاره تولید انبوه پیله کرم ابریشم در گیلان از تولیدی ۴۳ درصدی پیله تر ابریشم کشور در استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، عدیل سروی زرگری امروز در جمع خبرنگاران از آغاز خریداری پیله تر ابریشم در گیلان خبر داد و اظهار کرد: با تلاش پیله کاران استان گیلان، خرید این محصول باقیمت تضمینی هر کیلو ۲۱ هزار تومان آغازشده است.

    وی با اشاره به روند خرید تضمینی پیله ابریشم در گیلان گفت: خرید پیله کرم ابریشم به مدت یک ماه در استان گیلان ادامه داشته و ۴۸۰ تن پیله تر ابریشم از نوغانداران خریداری می‌شود.

    رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور با اذعان به اینکه تولید پیله کرم ابریشم در کشور افزایش می‌یابد تصریح کرد: تولید سالانه پیله کرم ابریشم در کشور ۹۰۰ تن پیله است که با توجه به افزایش ۵۰ درصدی توزیع تخم نوغان این آمار در کشور به یک هزار و ۴۰۰ تن افزایش یابد‌.

    سروی زرگری با اشاره تولید انبوه پیله کرم ابریشم در گیلان افزود: ۴۳ درصد پیله تر ابریشم کشور در گیلان تولید می‌شود که امیدوارم به توجه به خرید تضمینی قیمت پیله، این روند افزایش پیدا کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46698

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *