×

عباسی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شد

  • کد نوشته: 46792
  • ۱۳۹۸-۰۳-۲۱
  • 125 بازدید
  • ۰
  • اعضای هیأت رئیسه مجلس در نشست امروز خود اسدالله عباسی را به عنوان سخنگوی هیأت رئیسه در اجلاسیه چهارم انتخاب کردند. به گزارش گیل و دیلم ،یک عضو هیأت رئیسه مجلس در گفت‌وگویی با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: اعضای هیأت رئیسه در نشست امروز خود اسدالله عباسی عضو ناظر هیأت رئیسه […]

    عباسی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شد
  • اعضای هیأت رئیسه مجلس در نشست امروز خود اسدالله عباسی را به عنوان سخنگوی هیأت رئیسه در اجلاسیه چهارم انتخاب کردند.

    به گزارش گیل و دیلم ،یک عضو هیأت رئیسه مجلس در گفت‌وگویی با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: اعضای هیأت رئیسه در نشست امروز خود اسدالله عباسی عضو ناظر هیأت رئیسه را به عنوان سخنگو برای اجلاسیه چهارم انتخاب کردند. 

    وی افزود: در این جلسه قرعه‌کشی در خصوص جایگاه دبیران در هیأت رئیسه انجام و وظایف هریک از دبیران مشخص شد. 

    عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: براساس این قرعه‌کشی اکبر رنجبرزاده به جای محمدعلی وکیلی کار اداره در خصوص اعلام اسامی موافقان و مخالفان طرح‌ها و لوایح نمایندگانی که می‌خواهند در صحن تذکر دهند را عهده‌دار شد و محمدعلی وکیلی به جای علی‌اصغر یوسف‌نژاد مشغول قرائت تذکرات کتبی و همچنین اعلام اسامی تذکردهندگان شفاهی پایان صحن شد. 

    وی افزود: یوسف‌نژاد در این قرعه‌کشی جایگزین علیرضا رحیمی و مسئول اعلام وصول طرح‌ها و لوایح و نیز اسامی میهمانان حاضر در جلسه شد و رحیمی نیز به جای اکبر رنجبرزاده مسئولیت قرائت اسامی ناطقان میان‌دستور را برعهده گرفت و امیر آبادی نیز در جایگاه خود در هیأت رئیسه باقی ماند. 

    عضو هیأت رئیسه در پایان گفت: جایگاه سیدامیرحسین قاضی‌زاده نیز جایگاهی است که در مورد آن قرعه‌کشی نمی‌شود و دراختیار رئیس مجلس است و رئیس مجلس مسئول این صندلی را انتخاب می‌کند و با توجه به اینکه این صندلی مربوط به دستورات جلسات صحن است، ثابت است. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46792

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *