×

تقدیر از تهیه کننده برنامه «هفت هنر» در لاهیجان

  • کد نوشته: 46810
  • ۱۳۹۸-۰۳-۲۲
  • 45 بازدید
  • ۰
  • از مازیار دارایی تهیه کننده برنامه «هفت هنر» در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ ویژه برنامه «هفت هنر» کاری از سیمای مرکز گیلان به انعکاس رویدادهای فرهنگی و هنری استان به تهیه کنندگی ، […]

    تقدیر از تهیه کننده برنامه «هفت هنر» در لاهیجان
  • از مازیار دارایی تهیه کننده برنامه «هفت هنر» در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان تقدیر شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ ویژه برنامه «هفت هنر» کاری از سیمای مرکز گیلان به انعکاس رویدادهای فرهنگی و هنری استان به تهیه کنندگی ، تصویر برداری مازیار دارایی ساخته می شود. این برنامه با بخش های مختلف؛ رویدادهای فرهنگی و هنری هفته، پشت صحنه ، کارشناسی حوزه های مختلف هنری( تئاتر، موسیقی،هنرهای تجسمی و …..) گزارشگر هفت هنر و نمایشگاه ها سعی دارد بینندگان را از وقایع فرهنگی و هنری هفته آگاه سازد.
    مازیار دارایی متولد ١٣۵٢ کارشناس مترجمی زبان انگلیسی و کاردان عکاسی و فیلمبرداری است و دوره های پیشرفته و جامع آموزش عکاسی و تصویربرداری (زیر آب) ، نورپردازی تکمیلی را گذارانده و به آموزش نیز می پردازد . وی از سال ٧۶ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و علاوه بر تهیه برنامه هفت هنر؛ تهیه کنندگی مستندهای غار خرارود، دنیای زیر آب؛ انبوه بهشت نیاکان، ابریشم، محرم در ماسوله ، تهیه سریال ٣٠ قسمتی” کیش” سرزمین هزار اقلیم جهت پخش از شبکه برون مرزی جام جم ، ساخت فیلمهای مختلف در ارتباط با موضوع میراث فرهنگی و گردشگری و …. را در کارنامه هنری خود دارد.

    نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به پاس زحمات بی شائبه و توانمندیهای متعهدانه مازیار دارایی در ساخت برنامه تلویزیونی « هفت هنر» و انعکاس رویدادهای فرهنگی و هنری لاهیجان ، از وی در دومین نشست اصحاب رسانه شهرستان تقدیر به عمل آورد.

    تاکنون مصاحبه با جعفر لشکری (نقاش قهوه خانه ای)،شجاع الدین طایفه (نویسنده و منتقد)،شهلا شهابیان (نویسنده) ،اکبر شاهانی (هنرمند)،امیر حسین پرمهر پاینده (نویسنده)، معصومه حسین پور باهوش(هنرمند)،محمد رمضانی (شاعر)،مهدی مهدوی(شاعر)،آذر مفتاح (شاعر)، شیرین جلالی(شاعر)،منصور ادیب عباسی (نویسنده) و برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی چون اجرای نمایش، برپایی نمایشگاههای مختلف این شهرستان از برنامه هفت هنر پخش شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46810

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *