×

اعطای حکم انتصاب دکتر ناصر حاج محمدی شهردار جدید رشت توسط معاون عمران و توسعه وزیر کشور

  • کد نوشته: 46836
  • ۱۳۹۸-۰۳-۲۳
  • 114 بازدید
  • ۰
  • حکم وزیر کشور در خصوص انتصاب شهردار جدید رشت عصر چهارشنبه ۲۲ خرداد توسط معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به وی اعطاء شد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ،‌ در […]

    اعطای حکم انتصاب دکتر ناصر حاج محمدی شهردار جدید رشت توسط معاون عمران و توسعه وزیر کشور
  • حکم وزیر کشور در خصوص انتصاب شهردار جدید رشت عصر چهارشنبه ۲۲ خرداد توسط معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به وی اعطاء شد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ،‌ در این جلسه که با حضور دکتر اکبری مقدم معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری گیلان ، دکتر علوی رئیس و دکتر رسولی نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد، دکتر جمالی نژاد حکم انتصاب دکتر ناصرحاج محمدی شهردار جدید رشت را به وی اعطاء نمود.
    معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور در این جلسه ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار جدید رشت، تاکید نمود: شورا و شهرداری برای جلب مشارکت مردم در برنامه های مدیریت شهری و همچنین اجرای پروژه های شهری با اتکا به منابع مردمی و سرمایه گذاران؛ باید در جامعه امیدآفرینی کنند.
    گفتنی است مراسم معارفه و شروع به کار رسمی شهردار جدید رشت در استان گیلان و شهر رشت نیز در روز شنبه ۲۵ خرداد ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سالن شهدای ناجا میدان انتظام با حضور مسوولین ملی و استانی برگزار می شود .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46836

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *