×

رگبار پراکنده و احتمال صائقه در گیلان طی دو روز پیش رو

  • کد نوشته: 46882
  • ۱۳۹۸-۰۳-۲۴
  • 68 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از وزش باد، رگبار پراکنده و احتمال صائقه در استان طی دو روز پیش رو خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر جمعه در گفت وگویی بیان داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار هوای به طور غالب پایدار طی ۴۸ ساعت […]

    رگبار پراکنده و احتمال صائقه در گیلان طی دو روز پیش رو
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از وزش باد، رگبار پراکنده و احتمال صائقه در استان طی دو روز پیش رو خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر جمعه در گفت وگویی بیان داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار هوای به طور غالب پایدار طی ۴۸ ساعت آینده در منطقه است.

    وی ادامه داد: علاوه بر این در بعضی ساعات با تقویت جریانات شمالی، شرایط برای افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و صائقه بویژه طی بعدازظهر و شب مهیا می‌شود.

    غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد، بعدازظهر و شب افزایش ابر، رگبار پراکنده و احتمال صائقه عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، بعضی نقاط رگبار و صائقه (موقتی شدید) پیش بینی کرد.

    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۴ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۳ درجه مربوط به دیلمان ذکر کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۳۰ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۱۹ درجه عنوان کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46882

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *