×

سرپرست اداره‌کل حمایت از سرمایه‌گذاری گیلان: اولویت همایش‌های علمی، هدف‌گذاری جامعه مخاطب باشد

  • کد نوشته: 47567
  • ۱۳۹۸-۰۴-۱۳
  • 67 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره‌کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری گیلان گفت: هدف‌گذاری جامعه مخاطب باید اولویت اول در برگزاری همایش‌های علمی و نمایشگاه‌های توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری گیلان باشد. به گزارش گیل و دیلم، یونس رنجکش روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های توانمندی‌های سرمایه‌گذاری استان گیلان افزود: یکی از اهداف اداره‌کل جذب و […]

    سرپرست اداره‌کل حمایت از سرمایه‌گذاری گیلان: اولویت همایش‌های علمی، هدف‌گذاری جامعه مخاطب باشد
  • سرپرست اداره‌کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری گیلان گفت: هدف‌گذاری جامعه مخاطب باید اولویت اول در برگزاری همایش‌های علمی و نمایشگاه‌های توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری گیلان باشد.

    به گزارش گیل و دیلم، یونس رنجکش روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های توانمندی‌های سرمایه‌گذاری استان گیلان افزود: یکی از اهداف اداره‌کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، سیاستگذاری‌های مناسب در ایجاد همگرایی‌های بین دستگاهی و همچنین هم‌افزایی ظرفیت‌ها و امکانات برای معرفی توانمندی‌های استان است.

    وی اظهار کرد: باید تلاش شود با توجه به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در گیلان فرصت‌های جدید کسب و کارها شناسایی و با ارائه ایده‌های نو به سرمایه‌گذاران از این فرصت‌ها استفاده بهینه شود.

    وی ادامه داد: پتانسیل‌های بالایی در دانشگاه‌های استان گیلان از نظر منابع انسانی و تولید فکر و ایده وجود دارد که در کنار سایر عوامل و پشتیبانی های دستگاه‌های اجرایی می تواند تبدیل به ارزش افزوده و سرمایه‌های جدید شود.

    وی افزود: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، همایش و سخنرانی‌ها و سمینارهای علمی و نمایشگاه‌های معرفی ظرفیت‌های استان گیلان باید تلاش کنیم فضای عمومی را متاثر از امید و تلاش نماییم.

    رنجکش گفت: با توجه به شرایط کشور و مشکلات مختلفی که در زمینه اقتصادی و تحریم‌ها وجود دارد باید بتوانیم راهکارهای مناسب خروج از بحران‌ها را با تولید ایده‌های نو در کسب و کارها ارائه و این تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

    وی افزود: فضاسازی‌های تولید ایده‌های کسب و کار و رونق بازار باید در تمام شهرستان‌های استان انجام و دستگاه‌های اجرایی مسئول و مراکز آموزش عالی می‌بایست برنامه‌های خود را بر روی جوامع هدف محلی نیز تمرکز کنند.

    وی افزود: سرمایه‌گذاری تنها توجه به داشتن منابع مالی و اجرای طرح های بزرگ نیست بلکه یک ایده مناسب برای اجرای یک فضای کسب و کار کوچک هم سرمایه‌گذاری محسوب می شود که می تواند نیازی را برطرف کند.

    رنجکش در این جلسه ضمن تاکید بر همگرایی و هم‌افزایی توان و ظرفیت‌های موجود دستگاه‌های اجرایی بر ضرورت تدوین جدول کاری و اعلام برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال تاکید کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=47567

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *