×

افزایش دما در گیلان تا پایان هفته

  • کد نوشته: 48026
  • ۱۳۹۸-۰۴-۲۴
  • 104 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان از افزایش دما در استان تا پایان هفته جاری خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر دوشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف تدریجی سامانه بارشی در منطقه است بنابراین کاهش تدریجی ابر و روند افزایش دما تا […]

    افزایش دما در گیلان تا پایان هفته
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان از افزایش دما در استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر دوشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف تدریجی سامانه بارشی در منطقه است بنابراین کاهش تدریجی ابر و روند افزایش دما تا پایان هفته پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: طی این مدت گاهی با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار، رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق دور از انتظار نیست.

    غلامی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری، بعضی نقاط بارندگی خفیف، بتدریج کاهش ابر عنوان و برای فردا (سه شنبه) نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، افزایش نسبی دما، گاهی افزایش ابر و وزش باد، رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بیمنی کرد.

    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۸ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا را مربوط به جیرنده، دیلمان و ماسوله با ۱۵ درجه عنوان کرد.

    به گفته سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشینه دمای امروز رشت ۲۶ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان ۲۱ درجه خواهد بود.

    غلامی خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا طی امروز بین ۸ / ‏‬ ۰ تا ۲ / ‏‬ ۰ متر، دمای آب ۲۸ درجه سلسیوس و برای شنا نامناسب بتدریج مناسب است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48026

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *