×

تقدیر هیات کشتی لاهیجان از مجاهدت های پهلوان شهید علیرضا ضیایی با تقدیم لوح تقدیر به مادر شهید

  • کد نوشته: 48055
  • ۱۳۹۸-۰۴-۲۵
  • 84 بازدید
  • ۰
  • ‍ هیئت کشتی شهرستان لاهیجان به پاس تقدیر از مجاهدت های پهلوان شهید علیرضا ضیایی، لوح تقدیری را به خانواده آن شهید تقدیم کرد. به گزارش گیل و دیلم در اولین روز از مسابقات جشنواره کشتی آزاد زیرخردسالان و مسابقات قهرمانی خردسالان استان یادواره شهید پهلوان علیرضا ضیایی که به میزبانی شهرستان لاهیجان برگزار شد، […]

    تقدیر هیات کشتی لاهیجان از مجاهدت های پهلوان شهید علیرضا ضیایی با تقدیم لوح تقدیر به مادر شهید
  • ‍ هیئت کشتی شهرستان لاهیجان به پاس تقدیر از مجاهدت های پهلوان شهید علیرضا ضیایی، لوح تقدیری را به خانواده آن شهید تقدیم کرد.

    به گزارش گیل و دیلم در اولین روز از مسابقات جشنواره کشتی آزاد زیرخردسالان و مسابقات قهرمانی خردسالان استان یادواره شهید پهلوان علیرضا ضیایی که به میزبانی شهرستان لاهیجان برگزار شد، لوح تقدیر به خانواده شهید علیرضا ضیایی، اهدا شد.

    در متن این لوح تقدیر آمده است:

    خداوند بزرگ را شاکریم که به ما توفیق عطا فرمود تا برگزارکننده جشنواره کشتی آزاد زیرخردسالان و مسابقات قهرمانی خردسالان استان در شهرستان لاهیجان باشیم. مسابقاتی که مزین به نام شهید پهلوان علیرضا ضیایی گردید و به آن قداست بخشید.
    بی شک یاد و خاطره دلیر مردان عرصه عشق ورزی و شجاعت و شهامت تسلی بخش قلب های زنگار گرفته ای است که گریبان گیر روزمره گی شده اند. یادآوری یاد و نام زیبای شان نشانه ای از عمل نمودن به فرمایش بزرگ مرد عرصه جهاد و شهامت، «امام خامنه ای» که فرموده اند: « زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از خود شهادت نیست»
    به نمایندگی از جامعه بزرگ و قدرشناس ورزش، رشادتها و مجاهدت های فرزند دلاورتان که در راه دفاع از آب و خاک ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد را ارج می نهیم و فراموش نخواهیم کرد که: ما هرچه داریم از شهداء داریم.
    از خداوند متعال می خواهیم ما را همچنان در مسیر شهدا قرار دهد و به خانواده های معظم شهیدان عزیز اجر و پاداش اخروی عطا فرماید .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48055

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *